به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

دوره صفر تا صد مالیاتی برگزار شد

۲۷ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۷ کد : ۶۲۴۲۰ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۱۶۹
دوره آموزشی صفر تا صد مالیاتی در مرکز آموزش شماره ۲ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
دوره صفر تا صد مالیاتی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، دوره آموزشی صفر تا صد مالیاتی در مرکز آموزش شماره ۲ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.

زینب عباسی مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: دوره آموزشی صفر تا صد مالیاتی یک دوره جامع است که در آن مفاهیم و مبانی مالیاتی در حسابداری مورد بررسی قرار می گیرد. سرفصل این دوره شامل مباحث مالیاتی اساسی مانند مالیات بر درآمد، مالیات بر ارزش افزوده، مالیات بر دارایی‌ها می باشد.

عباسی افزود: موضوع مالیات، موضوعی است که صاحبان مشاغل، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته حسابداری با آن روبرو هستند و با توجه به اینکه فارغ التحصیل‌های رشته حسابداری، آموزش‌های کاملی در زمینه مالیات برای ورود به بازار کار نمی‌بینند، به همین دلیل دوره صفر تا صد مالیات به‌عنوان یک دوره تکمیلی برای آموزش این افراد در نظرگرفته شده است. 

وی ادامه داد: با توجه به تغییرات مکرر در قوانین و مقررات مالیاتی، به افراد شرکت کننده در این دوره آموزشی آخرین تغییرات و تحولات در زمینه مالیات آموزش داده خواهد شد و فراگیران پس از اتمام دوره توانایی انجام برنامه‌ریزی و اجرای کامل و دقیق حسابداری مالیاتی را به دست خواهند آورد.

مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اضافه کرد: مرکز آموزش کامپیوتر و فنی مهندسی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا دوره صفر تا صد مالیاتی را با اساتید برتر بیاموزید و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی، اصفهان، خیابان ۵ رمضان، کوچه ۲۴،  مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و یا وبگاه www.jdeiut.ir مراجعه کنند، همچنین شماره تلفن ۳۳۳۷۸۵۲۵-۰۳۱ پاسخگوی سوالات است.

کلید واژه ها: دوره صفر تا صد مالیاتی معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :