مشاوره امروز، فردای بهتر؛

ارائه خدمات مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان

۰۱ مهر ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۵ کد : ۶۲۵۷۴ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۱۵۸
مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان با حضور اساتید مجرب و با هدف ارائه خدمات تخصصی و توسعه فردی و سازمانی، انتخاب شغل، توسعه مهارت‌های کارآفرینانه و استراتژی‌های رشد کسب و کار آماده ارائه خدمات است.
ارائه خدمات مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، شهرزاد مشرفی مسؤول دپارتمان کسب و کار جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان اظهار کرد: یکی از مؤثرترین روش¬‌های پشتیبانی و پایدارسازی کسب و کارها در کشور، گسترش و هدایت صنعت مشاوره کسب و کار است. مشاوران به کسب و کارها کمک می کنند تا با شناسایی نقاط قوت و ضعف خود و شناخت بازار هدف و روش¬‌های نوین بازاریابی و تولید، درصد موفقیت در کسب و کار خود را افزایش دهند.

وی گفت: مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان به عنوان یکی از بازیگران زیست بوم کارآفرینی استان اصفهان به منظور کمک و ارائه مشاوره‌¬های تخصصی به کارآفرینان و متقاضیان راه‌اندازی و توسعه کسب و کار با اخذ مجوز از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان ایجاد شده است.
مشرفی ادامه داد: از مهمترین اهداف ایجاد مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی می‌توان به ارتقاء و توسعه زیست بوم کارآفرینی منطقه‌¬ای و استانی، تسهیل انتقال تجربه، دانش، فناوری و یادگیری بین اجزای زیست بوم کارآفرینی، ارائه مشاوره‌های تخصصی کارآفرینی مبتنی بر دانش کاربردی، کمک به بهبود فضای کسب و کار، حمایت از راه اندازی استارت آپ‌ها و کمک به تأمین مالی فعالیت های کارآفرینانه از طریق اتصال صاحبان سرمایه به کارآفرینان ارائه خدمات حرفه‌ای و تخصصی در زمینه رشد و توسعه شغلی اشاره کرد.

وی عنوان کرد: اساتید مجرب و حرفه‌ای مرکز ما با سابقه‌ بلندمدت و تخصص عمیق و دانش فنی قوی در زمینه‌های مختلف مشاوره شغلی، کارآفرینی، مالی و مدیریت، آموزش و توسعه فردی، تجربیات خود را با متقاضیان مشاوره به اشتراک خواهند گذاشت.

مسؤول دپارتمان کسب و کار جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان با اشاره به اهمیت بالای رشد و توسعه شغلی افراد، کارآفرینی و تحول سازمانی عنوان کرد: خدمات ارائه شده توسط این مرکز شامل مشاوره شغلی، توسعه مهارت‌های شغلی، طراحی و اجرای مدل و طرح تجاری کسب و کار، تحلیل بازار و استراتژی بازاریابی، مدیریت مالی و مالیاتی، ثبت شرکت و برندسازی، مشاوره توسعه فروش و بازاریابی، مشاوره قوانین کار و تامین اجتماعی و دیگر خدمات مرتبط است.

وی خاطرنشان کرد: ما با تفکری نوین و رویکردی جامع، همکاری اساتید مجرب و حرفه‌ای با دانش و تجربه‌ی به‌روز و کاربردی و ارائه خدمات تخصصی و سفارشی برای هر فرد و سازمان می‌توانیم با ارائه بهترین راهکارها و استراتژی‌ها به اقشار مختلف جامعه کمک کنیم تا در هر مرحله ای از مسیر شغلی خود موفقیت بیشتری داشته باشند، کسب و کار خود را رشد دهند و به اهداف خود در زمینه شغلی دست پیدا کنند.

مشرفی گفت: ما با تمرکز بر روی نوآوری، پژوهش و تحولات صنعتی در صدد هستیم تا صاحبان کسب و کار و فعالین اقتصادی را با آخرین روندها، فنون و استراتژی‌های موجود در حوزه‌های کسب و کار آشنا کنیم تا فرآیندهای خود را بهبود ببخشند و به صورت هوشمندانه و بهینه عمل کنند.

مسؤول دپارتمان کسب و کار جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان اظهار کرد: دپارتمان کسب و کار جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان به عنوان یک محیط آموزشی فعال و پویا، همچنین فرصت‌های شبکه‌سازی و ارتباط با افرادی که در حوزه کسب و کار و شغلی فعال هستند را فراهم می‌کند. این ارتباطات می‌تواند کمک کند تا از تجارب و دیدگاه‌های متنوع استفاده کنید و به عنوان یک شبکه حرفه‌ای قوی در جامعه کسب و کار و کارآفرینی به رشد و توسعه خود بپردازید.

وی در پایان گفت: از متقاضیان دعوت می شود تا با مراجعه به مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان به نشانی خیابان رباط اول، کوچه 11 (شهید جبارزارع) با تیمی حرفه‌ای و متخصص مرکز همراه شوند و از راه‌حل‌های مناسب برای هر چالشی در کسب و کار و نیز  پیشبرد موفق و بهبود فضای کسب و کار خود بهره ببرند. همچنین کارجویان و کارفرمایان محترم همچنین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33387449-031 تماس حاصل فرمایند.
 

کلید واژه ها: مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان


نظر شما :