به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

چاپ دوم کتاب «اسکات (از ارزیابی تا اصلاح)» وارد بازار نشر شد

۰۹ مهر ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۸ کد : ۶۲۸۳۲ فرهنگی
تعداد بازدید:۱۲۶
چاپ دوم کتاب «اسکات (از ارزیابی تا اصلاح)» در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منتشر شد.
چاپ دوم کتاب «اسکات (از ارزیابی تا اصلاح)» وارد بازار نشر شد

به‌ گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، کتاب «اسکات (از ارزیابی تا اصلاح)» تألیف دکتر فؤاد صیدی (دانشیار دانشگاه تهران) و جعفر کتابچی، با شمارگان 500 نسخه، دارای 226 صفحه، در هفت فصل، در قطع وزیری، چاپ و راهی بازار کتاب شد.

در این کتاب به خوانندگان اهمیت و ضرورت حرکت اسکات را خواهیم آموخت و قدم به قدم روش‌های ارزیابی و اصلاح این الگوی حرکتی بنیادین را طبق جدیدترین رویکردها پیش خواهیم برد. لازم به ذکر است مطالب منتشر شده در این کتاب برای متخصصان علوم حرکتی اعم از متخصصان علوم ورزشی و تربیت‌بدنی، فیزیوتراپیستها، مربیان و ورزشکاران، هرکدام در زمینه‌ی تخصصی خود مناسب خواهد بود.

چاپ دوم این کتاب در تابستان 1402 باقیمت 2 میلیون و 500 هزار ریال عرضه شد و علاقمندان می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتابفروشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس www.16Book.ir اقدام به خرید نمایند.


 

کلید واژه ها: شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان چاپ کتاب کتاب «اسکات (از ارزیابی تا اصلاح)» کتابفروشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :