به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

دوره آموزشی یادگیری ماشین برگزار شد

۱۲ مهر ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۰ کد : ۶۲۹۳۴ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۱۴۶
دوره آموزشی یادگیری ماشین مقدماتی در مرکز آموزش شماره ۲ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
دوره آموزشی یادگیری ماشین برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، دوره آموزشی یادگیری ماشین مقدماتی در مرکز آموزش شماره ۲ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.

زینب عباسی مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: دوره یادگیری ماشین یک دوره آموزشی در زمینه هوش مصنوعی است که در آن پیاده سازی الگوریتم های یادگیری ماشین  و نحوه استفاده از آن‌ها برای حل مسائل مورد بررسی قرار می گیرد. در این دوره ارزیابی الگوریتم های یادگیری ماشین شامل الگوریتم های با نظارت ،بدون نظارت و الگوریتم های تقویتی انجام می‌گردد.

عباسی گفت: یادگیری ماشین یکی از مهمترین زمینه‌های هوش مصنوعی است که در آینده بسیاری از شغل‌ها و صنایع را تحت تاثیر خودقرار خواهد داد و گذراندن این دوره به افراد این امکان را می‌دهد که با یکی از مهمترین تکنولوژی‌های به روز آینده آشنا شوند.

وی افزود: با توجه به رشد روزافزون داده ها، با کمک یادگیری ماشین و با استفاده از الگوریتم‌های موجود، می توان اطلاعات مفید و قابل استفاده‌ای از داده‌ها استخراج نمود. در این راستا افراد قادر خواهند بود برای کاربردهای مختلف، از جمله پیش‌بینی و تحلیل داده‌ها، تصمیم‌گیری و بهبود عملکرد سامانه‌های خودکار از این حوزه بهره مند شوند.

عباسی عنوان کرد: با توجه به اینکه صنایع و مشاغل موجود روز به روز در حال تغییر و تحول هستند، افراد با گذراندن دوره یادگیری ماشین به راحتی می توانند در آینده ای نزدیک در شغل‌های جدید و پرطرفدار در صنایع مختلف در زمینه هوش مصنوعی وارد شده و  به در آمد های بالایی برسند. 

مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اضافه کرد: مرکز آموزش کامپیوتر و فنی مهندسی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا پس از گذراندن پیش نیاز این دوره که زبان برنامه نویسی پایتون می باشد ، دوره یادگیری ماشین را با اساتید برتر بیاموزید.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی، اصفهان، خیابان ۵ رمضان، کوچه ۲۴، مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و یا وبگاه www.jdeiut.ir مراجعه کنند، همچنین شماره تلفن ۳۳۳۷۸۵۲۵-۰۳۱ پاسخگوی سوالات شماست.

کلید واژه ها: یادگیری ماشین معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :