به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان؛

دوره آموزشی پایتون پیشرفته برگزار شد

۰۷ آبان ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۴ کد : ۶۴۰۵۲ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۱۴۸
دوره آموزشی پایتون پیشرفته در مرکز آموزش شماره دو جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
دوره آموزشی پایتون پیشرفته برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان،دوره آموزشی پایتون پیشرفته در مرکز آموزش شماره دو جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.

پایتون پیشرفته به مفاهیم و تکنیک‌های پیشرفته‌تر در زبان برنامه‌نویسی پایتون اشاره دارد و شامل برنامه‌نویسی شی‌گرا، تست و نوشتن کد قابل اطمینان، طراحی الگوریتم و بهینه‌سازی کد می باشد.
زینب عباسی مدیر مرکز شماره دو جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: این دوره برای افرادی مناسب است که از قبل با مفاهیم پایه‌ای زبان پایتون آشنایی دارند و می‌خواهند مهارت‌های پیشرفته‌تری را در برنامه‌نویسی با این زبان بدست آورند.

عباسی افزود: موضوعاتی که در این دوره مورد بررسی قرار می‌گیرند شامل برنامه‌نویسی شی‌گرا، تحلیل و طراحی الگوریتم‌های پیچیده، بهینه سازی کد های تولید شده و تست آنها و استفاده از کتابخانه های پیشرفته تر است.

وی عنوان کرد: در این دوره  فراگیران با روش‌های پیشرفته برای پردازش داده‌ها و کار با کتابخانه‌های پرکاربرد آشنا خواهند شد و در آینده می توانند در تیم‌های بزرگ توسعه نرم‌افزار فعالیت کنند.

مدیر مرکز شماره دو جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اضافه کرد: مرکز آموزش کامپیوتر و فنی مهندسی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا پایتون پیشرفته را با اساتید برتر بیاموزید.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی، اصفهان، خیابان ۵ رمضان، کوچه ۲۴،  مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و یا وبگاه www.jdeiut.ir مراجعه کنند، همچنین شماره تلفن ۳۳۳۷۸۵۲۵-۰۳۱ پاسخگوی سوالات شماست.
 

کلید واژه ها: دوره آموزشی پایتون پیشرفته پایتون پیشرفته مرکز آموزش شماره دو جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :