حضور مدیر سابق سازمان امور مالیاتی استان اصفهان به عنوان مشاور مرکز مشاوره جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان

۰۹ آبان ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۹ کد : ۶۴۱۵۵ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۱۹۲
خدمات مشاوره ای در حوزه مدیریت مالی، مالیاتی، حسابداری، قانون کار و تامین اجتماعی، بازاریابی و توسعه فروش در مرکز مشاوره جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان با حضور مشاورین و مدیران برجسته استان اصفهان ارائه می شود.
حضور مدیر سابق سازمان امور مالیاتی استان اصفهان به عنوان مشاور مرکز مشاوره جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، شهرزاد مشرفی مسؤول دپارتمان کسب و کار جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: مرکز مشاوره مالیاتی و قانون کار و تأمین اجتماعی با استفاده از تجربه‌ خود توانسته است همواره مشتریان را در مسائل مالیاتی و قانونی همراهی کند.

مشرفی افزود: عباس مزیکی مدیر کل سابق امور مالیاتی استان اصفهان به عنوان مشاور ارشد در مرکز مشاوره جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان همکاری خود را شروع و با تجربه ارزشمند خود در حوزه مالیات و قوانین مربوطه مخاطبین این مرکز را یاری خواهد داد.

وی ادامه داد: اطلاعات و تجربه حرفه‌ای مدیر کل سابق امور مالیاتی استان اصفهان در زمینه مالیات و قوانین مربوطه، امکان دستیابی به راهکارهای بهینه و مشاوره‌ای مؤثر را برای کارفرمایان و صاحبین کسب و کارها فراهم می‌کند.

مسؤول دپارتمان کسب و کار جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان گفت : هدف مرکز مشاوره کسب و کار و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان، ارائه خدمات با کیفیت و بهبود وضعیت مالی و حقوقی افراد است.

وی عنوان کرد: رسالت مرکز مشاوره جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان ارائه خدمات متنوع از جمله مدیریت مالی، مالیاتی، حسابداری، مشاوره مالی، مشاوره قانون کار و تأمین اجتماعی، بازاریابی و توسعه فروش به افراد و سازمان‌هاست تا بتوانند در مسیر رشد و پیشرفت خود گام‌های مؤثری بردارند.

مشرفی خاطرنشان کرد: با حضور مشاورین متعهد و مجربی همچون عباس مزیکی، تعهد ما برای ارائه خدمات برتر و مشاوره‌ای هوشمندانه تقویت کرده است و در صورتی که شما نیز به دنبال مشاوره حرفه‌ای در زمینه های مذکور هستید، با مشاوران مرکز مشاوره جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان همراه شوید.
 

کلید واژه ها: مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :