به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

وبینار سئو و دیجیتال مارکتینگ برگزار شد

۱۰ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۴ کد : ۶۴۱۸۳ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۱۲۶
وبینار سئو و دیجیتال مارکتینگ به همت مرکز آموزش کامپیوتر و مرکز آموزش های الکترونیک جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
وبینار سئو و دیجیتال مارکتینگ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، وبینار سئو و دیجیتال مارکتینگ به همت مرکز آموزش کامپیوتر و مرکز آموزش های الکترونیک جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.

زینب عباسی مدیر مرکز شماره دو جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: سئو یک روش دیجیتال مارکتینگ است که برای بهبود رتبه وب سایت در موتورهای جستجو استفاده می‌شود و شامل بهینه‌سازی محتوا، ساختار وب سایت، کلمات کلیدی و لینک‌سازی است.

عباسی افزود: وبینار سئو و دیجیتال مارکتینگ با تدریس استاد ابراهیمی، مدرس دوره‌های سئو و دیجیتال مارکتینگ با محوریت مباحثی همچون بررسی تکنیک‌ها و راهکارهای سئو برای بهتر دیده شدن سایت ها برگزار شد.

وی ادامه داد: سئو بهبود قابل ملاحظه‌ای در دیده شدن وب‌سایت ها در نتایج مربوط به موتورهای جستجو ایجاد می‌کند. این بهبود رتبه و نمایش وب‌سایت در نتایج جستجو، تأثیر مستقیمی بر ترافیک و بازدیدکنندگان واقعی وب‌سایت ها دارد. همچنین وجود وب سایت ها در نتایج جستجو می تواند صاحبان کسب و کار را به عنوان یک منبع قابل اعتماد به مخاطبان نشان ‌دهد و در نهایت شانس تبدیل شدن مخاطبان به مشتری واقعی وجود دارد.

مدیر مرکز شماره دو جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان عنوان کرد: سئو در واقع روشی تکنیکال برای افزایش ترافیک بیشتر کاربران است و با کمک سئو می توان کاربرانی را که عبارت جستجوی آنها به کسب و کار و حوزه کاری صاحبان مشاغل مربوط است به سمت وب سایت هدایت کرد. همچنین سئو موجب افزایش نرخ بازگشت سرمایه خواهد شد و بدان معناست که هزینه ای که بابت بازاریابی دیجیتال استفاده می گردد، سریعاً پس از اعمال سئو به صاحبان مشاغل بازگردانده خواهد شد. این هزینه از طریق افزایش ترافیک، صعود نرخ تبدیل و رونق کسب و کار به افراد باز خواهد گشت.

وی اضافه کرد: مرکز آموزش کامپیوتر و فنی مهندسی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان این امکان را در اختیار علاقمندان قرار داده است تا سئو و دیجیتال مارکتینگ را با اساتید برتر بیاموزند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی، اصفهان، خیابان ۵ رمضان، کوچه ۲۴،  مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و یا وبگاه www.jdeiut.ir مراجعه کنند، همچنین شماره تلفن ۳۳۳۷۸۵۲۵-۰۳۱ پاسخگوی سوالات شماست.
 

کلید واژه ها: سئو دیجیتال مارکتینگ معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :