به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

همایش آیلتس و آلمانی برگزار شد

۱۴ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۹ کد : ۶۴۳۸۲ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۱۶۱
دو همایش با عناوین "همایش آیلتس" و "همایش آلمانی" توسط معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان برگزار شد.
همایش آیلتس و آلمانی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، دو همایش با عناوین "همایش آیلتس" و "همایش آلمانی" توسط معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان و با حضور حدود 300 نفر برگزار شد.

همایش آیلتس با هدف آشنایی متقاضیان با آزمون بین المللی آیلتس با حضور جمع کثیری از متقاضیان در سالن مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان برگزار شد.

در ابتدای این برنامه حمیده ستایش مهر مدیر مرکز شماره چهار جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به معرفی فعالیت های جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان پرداخت و در ادامه دکتر امیر یوسفی مدیر گروه زبان های خارجی این واحد دوره آیلتس و منابع مربوطه در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی را معرفی کرد.

از دیگر برنامه های این همایش می توان به سخنرانی مدرسین تخصصی آیلتس با موضوع های مهارت های آیلتس (Writing Speaking، Listening , Reading)، باید ها و نبایدها و تکنیک های برتر آزمون آیلتس و دوره های آمادگی و پیش نیاز آن اشاره کرد.

در ادامه این برنامه مهندس صفایی مدیر داخلی کاریابی وزین کوشش پارس به معرفی شرایط و بایدها و نبایدهای ویزاهای کار و اشتغال پرداخت و به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داد و در پایان متقاضیان به صورت رایگان مشاوره و تعیین سطح شدند.

حمیده ستایش مهر مدیر مرکز شماره چهار جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: دوره تخصصی آیلتس جهاد دانشگاهی به صورت حرفه ای در سه سطح  برگزار می‌شود، آیلتس یک و آیلتس دو هرکدام به مدت 76 ساعت آموزشی و آیلتس سه 100 ساعت آموزشی است و برای افرادی که نیاز به تقویت مهارت خاصی داشته باشند می توانند در کارگاه های تک مهارت جداگانه نیز شرکت کنند.

وی گفت: چنانچه سطح زبان عمومی متقاضیان در زمان تعیین سطح مطلوب باشد می‌توانند مستقیماً وارد دوره‌های آیلتس شوند و اگر دانش زبانی متقاضیان در وضعیت قابل ‌قبول نباشد به کلاس فشرده پیش‌ از آیلتس هدایت می‌شوند.

پس از پایان همایش اول، همایش زبان آلمانی با هدف آشنایی متقاضیان زبان آلمانی با متدها، سرفصل ها، کادر مدرسین و دوره های زبان آلمانی توسط مرکز آموزش های تخصصی شماره چهار (توحید) جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.

در ابتدای این همایش دکتر صفا پور عضو هیئت مدیره انجمن صنفی کاریابی استان اصفهان درخصوص دوره ها، آزمون های بین المللی گوته و Osd،‌ بایدها و نبایدهای کار در آلمان و همچنین معرفی مشاغل در آلمان ایراد سخن کرد.

در ادامه دکتر جلیل پورعجم، اطهر محمدی و علی شرفی از مدرسین مطرح زبان آلمانی مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی درخصوص سطوح دوره های آلمانی مورد نیاز، بسته به شرایط کاری یا مهاجرت به آلمان صحبت کردند و با پرسش و پاسخ مدعوین و در نهایت تعیین سطح و مشاوره همایش خاتمه یافت.

ستایش مهر افزود: زبان آلمانی در مرکز آموزش شماره چهار جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به صورت فشرده در چهار سطح C1،B2،B1 ،A2، A1 و یه صورت سه روز در هفته با مدت سه ساعت در روز برای افرادی که تمایل دارند در سریعترین زمان ممکن و با کیفیت مطلوب مطابق با استانداردهای آزمون مربوطه، زبان آلمانی خود را تقویت کنند برگزار می شود.

وی ادامه داد: هر سطح از زبان آلمانی در این مرکز بین ۱۲۰ تا ۱۶۰ ساعت آموزشی است و فراگیران پس از شرکت در دوره‌ فشرده پس از یکسال به سطح B2 خواهند رسید.

 

کلید واژه ها: همایش آیلتس همایش آلمانی معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :