به همت مرکز مشاوره کسب و کار و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان؛

وبینار "چالش‌ها و راهکارها در قانون کار" برگزار شد

۲۱ آبان ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۲ کد : ۶۴۶۷۵ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۱۳۱
وبینار "چالش‌ها و راهکارها در قانون کار" با سخنرانی علی اکبر اعظمی رئیس اداره روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان برگزار شد.
وبینار "چالش‌ها و راهکارها در قانون کار" برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، در پی برگزاری سلسله چهارشنبه‌های وبیناری، علی اکبر اعظمی رئیس اداره روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، با موضوع "چالش‌ها و راهکارها در قانون کار" و با هدف ارائه راهکارهای عملی و مؤثر برای مواجهه با چالش‌های قانون کار برای کارفرماها و کارگران به سخنرانی پرداخت.

اعظمی در این وبینار به تبیین مفاهیم و ضوابط قانون کار پرداخت و درباره چالش‌های اصلی این قانون پردخت و نکاتی را مورد بحث و بررسی قرار داد که کارفرماها و کارگران در اجرای قوانین کار بر آن‌ها برخورد می‌کنند سپس به راهکارهایی برای مواجهه با این چالش‌ها ارائه کرد.

رئیس اداره روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان به تشریح موضوعاتی نظیر ارکان رابطه کارگری و کارفرمایی، شمول قانون کار، استثنائات شمول قانون کار، عدم شمول قانون کار از منظر مراجع رسیدگی، قراردادهای کار، حقوق و مزایا، ساعات کاری، مرخصی و مأموریت‌ها و دیگر مسائل مرتبط با قانون کار پرداخت و نکات کلیدی را برای رعایت قوانین کار و تسهیل در اجرای صحیح آن‌ها به شرکت کنندگان ارائه کرد.

در پایان شرکت کنندگان در فرصت پرسش و پاسخ سوالات خود را نیز مطرح کردند و از اطلاعات و تجربیات وی بهره‌مند شدند.

شهرزاد مشرفی مسؤول دپارتمان کسب و کار جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان هدف مرکز مشاوره کسب و کار و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان از برگزاری این وبینار را آگاهی بخشی و کمک به کسب و کارها و افراد در اجرای صحیح قانون کار و قوانین تأمین اجتماعی عنوان کرد و گفت: این نوع وبینارها و کارگاه های آموزشی می‌توانند بهبود و رونق در محیط کار و رعایت حقوق کارگران را تسهیل کنند.

وی افزود: از کلیه کارفرمایان و صاحبین کسب و کار ها دعوت می شود تا از خدمات مرکز مشاوره جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان بهره مند شوند. متقاضیان می توانند با تماس با شماره تلفن 03133387449 و یا مراجعه به نشانی خیابان رباط اول، کوچه شهید جبارزارع، مرکز مشاوره کسب و کار جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان، از زمان حضور مشاورین مرکز اطلاع پیدا کنند.


 

کلید واژه ها: چالش‌ها و راهکارها در قانون کار تبیین مفاهیم و ضوابط قانون کار استثنائات شمول قانون کار


نظر شما :