دومین وبینار هوش مصنوعی برگزار شد

۲۳ آبان ۱۴۰۲ | ۰۸:۲۷ کد : ۶۴۷۷۳ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۱۶۹
دومین وبینار “هوش مصنوعی” به همت کارگروه هوش مصنوعی و مرکز آموزش الکترونیک جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
دومین وبینار هوش مصنوعی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، دومین وبینار “هوش مصنوعی” به همت کارگروه هوش مصنوعی و مرکز آموزش الکترونیک جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و با حضور بیش از ۳۴۰ نفر از علاقمندان به حوزه هوش مصنوعی به صورت آنلاین برگزار شد.

لیلا قدیری عضو کارگروه هوش مصنوعی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: این وبینار با تدریس امین قاسمی، مدرس دوره‌های هوش مصنوعی با محوریت “مسیر و نقشه یادگیری هوش مصنوعی” برگزار شد.

وی افزود: هوش مصنوعی به عنوان یکی از پیشرفت‌های بزرگ دانش و فناوری در دنیای امروز، در حال به دست گرفتن جایگاه بیشتری در صنایع و کسب و کارهاست. با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، کاربردهای هوش مصنوعی در صنایع مختلف از جمله صنعت خودرو، بهداشت، خدمات مالی، بازاریابی و … گسترش یافته است. همچنین هوش مصنوعی به عنوان یک فناوری نوین، همچنان در حال پیشرفت و توسعه است و قابلیت‌های جدید و بسیار زیادی برای کاربردهای آینده خود دارد.

قدیری عنوان کرد: با توجه به روند رو به رشد صنعت هوش مصنوعی، داشتن این مهارت می‌تواند فرصت‌های شغلی جدید و پر درآمد را فراهم کند. به علاوه یادگیری هوش مصنوعی یک فرایند جذاب و هیجان‌انگیز است که امکان می‌دهد با چالش‌های جدید روبرو شوید و به دانش خود اضافه کنید.

وی ادامه داد: یادگیری هوش مصنوعی امروزه به یک ضرورت برای افراد در جوامع و صنایع مختلف تبدیل شده است. این فناوری نوین توانسته است با تغییرات سریع در جهان کسب و کار و فناوری، جایگاه خود را به عنوان یک مهارت برجسته برجسته برای افراد حفظ کند.

عضو کارگروه هوش مصنوعی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان افزود: یادگیری هوش مصنوعی به افراد امکان می‌دهد تا مباحث اساسی و کاربردهای عملی هوش مصنوعی را فرا بگیرند و با یادگیری هوش مصنوعی، افراد می‌توانند در زمینه‌های مختلف مانند تحلیل داده‌ها، پردازش زبان طبیعی، بینایی کامپیوتری و سیستم‌های توصیه‌گر به مهارت‌های خود اضافه کنند.

وی خاطرنشان کرد: ضرورت یادگیری هوش مصنوعی نه تنها برای افراد علاقه‌مند به حوزه فناوری و علوم کامپیوتر، بلکه برای تمام صنایع و حوزه‌های کاربردی است. با توانایی استفاده از هوش مصنوعی، افراد می‌توانند بهبود عملکرد و کارایی فرآیندهای کسب و کار، پیش‌بینی رویدادها، بهینه‌سازی تصمیم‌گیری‌ها و خلق فرصت‌های جدید را تجربه کنند.

وی گفت: مدت زمان اجرای دوره آموزشی هوش مصنوعی ۱۰۰ ساعت و به صورت پروژه محور و کاربردی است که در پایان افراد برتر و توانمند به بازار کار معرفی خواهند شد. همچنین علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به وبگاه معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به نشانی www.jdeiut.ir مراجعه نمایند یا با شماره تلفن ۳۳۳۸۷۴۴۹-۰۳۱ تماس حاصل فرمایند.

کلید واژه ها: هوش مصنوعی وبینار دانش و فناوری


نظر شما :