به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:
چاپ سوم کتاب «نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتریمداری» وارد بازار نشر شد
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، کتاب «نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتریمداری» تألیف دکتر سیدفتحالله امیری عقدایی (عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان) و دکتر مجید فروزان (عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور) ، با شمارگان 500 نسخه، دارای 201 صفحه و 9 فصل، در قطع وزیری، چاپ و راهی بازار کتاب شد.
این کتاب به معرفی، تحلیل و ارائهی تصویری اجمالی و کامل از رفتار و عملکرد مشتریان و فروشندگان در جهان پرداخته است.
چاپ سوم این کتاب در پاییز 1402 باقیمت یک میلیون و 210 هزار ریال عرضه شد و علاقمندان میتوانند بهمنظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتابفروشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس www.16Book.ir اقدام به خرید نمایند.
نظر شما :