برگزاری مرحله دوم هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان در واحد صنعتی اصفهان

۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۷ کد : ۶۴۹۳ فرهنگی
تعداد بازدید:۱۲۵۰
توسط سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی واحد صنعتی اصفهان دومین مرحله دانشگاهی هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران، ۲ اردیبهشت ماه در تالار شهید خرازی دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز برگزار شد.
برگزاری مرحله دوم هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان در واحد صنعتی اصفهان


به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان، توسط سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی واحد صنعتی اصفهان دومین مرحله دانشگاهی هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران،  2 اردیبهشت ماه در تالار شهید خرازی دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز برگزار شد.

در این مرحله از مسابقات 6 تیم شرکت کننده به نام های جدال احسن و چلچله با گزاره " کمبود مراکز تفریحی، ورزشی و گردشگری باعث افزایش افسردگی در جامعه می شود " ، راه سبز امید و 1+3 با گزاره " توسعه صنایع خصوصی به نفع منافع عمومی " ، عتید و مدیر مدبر با گزاره " مهم ترین راه حل مبارزه با فرار مغز ها ، بهبود شرایط راه اندازی کسب و کارهای دانش بنیان است" به رقابت پرداختند و گروه جدال احسن، راه سبز امید و عتید به عنوان تیم های برگزیده و چلچله به عنوان بهترین بازنده به مرحله بعدراه یافتند. همچنین مرحله بعدی این مسابقات با حضور 4 تیم برتر برگزار خواهد شد .

 گفتنی است؛ براساس آئین نامه مسابقات هر گروه متشکل از دونفر به عنوان مناظره کننده و 2 نفر به عنوان محقق شرکت داشته و هر گروه به ترتیب در زمان های 6، 3 ،3 و 4 دقیقه مطالب خود را ارائه نمودند.

گروه ها به صورت دو به دو به رقابت پرداخته و در نهایت از هر مسابقه یک گروه به نوبت بعدی راه یافتند. در نهایت از بین 6 تیم، 3 تیم برگزیده به همراه یک تیم به عنوان بهترین بازنده به مرحله بعد راه پیدا کردند.

لازم به ذکر است داوری این مسابقه را اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی اصفهان بر عهده داشتند.

 

 


نظر شما :