کارگاه مدیریت استرس در سخنوری برگزار شد

۰۴ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۱ کد : ۶۵۲۱۶ فرهنگی
تعداد بازدید:۱۳۳
به همت کانون مناظره و گفتوگوی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، کارگاه مدیریت استرس در سخنوری در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.
کارگاه مدیریت استرس در سخنوری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، کانون مناظره و گفتگوی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان کارگاه مدیریت و استرس در سخنوری به روش یادگیری فعال و بصورت کارگروهی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار کرد.

به همت کانون مناظره و گفتگوی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان کارگاه مدیریت و استرس در سخنوری به روش یادگیری فعال و به صورت کار گروهی توسط احمد مونسیان مشاور و روانشناس سلامت و مثبت گرا در محل معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

این کارگاه با حضور دانشجویان و همچنین به صورت مجازی در سامانه رویتاب جهاد دانشگاهی پخش شد.

مونسیان در این کارگاه در مورد تعریف استرس، رابطه استرس و سطح عملکرد، علایم استرس در سخنوری، منابع تنش زا، انواع روش های مقابله با استرس، راهکارهای هیجان محور در مدیریت، استرس در سخنوری، منابع مهارتی مورد نیاز، کاربرد مهارت خوش بینی در مدیریت استرس، راهکارهای پیشنهادی جهت آمادگی برای سخنوری و پیشگیری از استرس صحبت کرد.

لازم به ذکر است این کارگاه پیش مقدمه برگزاری دوازدهمین وره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران جهت آمادگی بیشتر شرکت کنندگان این مسابقات بود.
 

کلید واژه ها: مدیریت استرس در سخنوری کانون مناظره و گفتگو


نظر شما :