وبینار "از چالش ها تا راهکارهای قوانین تامین اجتماعی" برگزار شد

۰۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰ کد : ۶۵۲۱۸ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۱۶۱
وبینار "از چالش ها تا راهکارهای قوانین تامین اجتماعی" به همت دپارتمان کسب و کار جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان برگزار شد.
وبینار "از چالش ها تا راهکارهای قوانین تامین اجتماعی" برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، شهرزاد مشرفی مسؤول دپارتمان کسب و کار جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: به دنبال برگزاری سلسله چهارشنبه های وبیناری، وبینار آنلاین "از چالش ها تا راهکارهای قوانین تامین اجتماعی" به همت مرکز مشاوره کسب و کار و خدمات کارآفرینی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان و با حضور سید مرتضی فاطمی معاونت منابع بیمه ای اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان و همکاری موسسه کار و تأمین اجتماعی برگزار شد.

مشرفی افزود: این وبینار با هدف بررسی و تبادل نظر درباره مسائل مربوط به تأمین اجتماعی و نقش مشاوره در این حوزه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این وبینار، معاونت منابع بیمه ای اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان به عنوان سخنران اصلی به بررسی موضوعاتی مانند حقوق و تکالیف کارفرمایان، نرخ حق بیمه و معافیت ها، حوادث ناشی از کار، نحوه صدور مفاصا حساب، تنظیم لایحه دفاعیه در هیئت های تشخیص مطالبات سازمان تأمین اجتماعی و گزارش آخرین تحولات در این حوزه پرداخت.

مسؤول دپارتمان کسب و کار جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان نیز در طول برگزاری این وبینار با اشاره به اهمیت مشاوره در حوزه کسب و کار اظهار کرد: اصغر دادخواه مدیر کل سابق اداره کل تأمین اجتماعی استان های اصفهان و قم به عنوان یکی از مشاورین مرکز مشاوره جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان همکاری دارد و این مرکز آماده خدمت رسانی است.

وی در پایان گفت : علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات مرکز مشاوره جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با شماره 33387455-031 تماس حاصل فرمایند.
 

کلید واژه ها: از چالش ها تا راهکارهای قوانین تامین اجتماعی دپارتمان کسب و کار جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :