به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

کتاب «تحلیل کاربردی آمار با نرم‌افزارهای تخصصی» وارد بازار نشر شد

۲۰ آذر ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۹ کد : ۶۶۰۷۸ فرهنگی
تعداد بازدید:۲۲۲
چاپ اول کتاب «تحلیل کاربردی آمار با نرم‌افزارهای تخصصی» در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منتشر شد.
کتاب «تحلیل کاربردی آمار با نرم‌افزارهای تخصصی» وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، کتاب «تحلیل کاربردی آمار با نرم‌افزارهای تخصصی» تألیف دکتر سیده زهره میردیلمی و دکتر عزت‌اله مرادی با شمارگان 500 نسخه، دارای 409 صفحه و 8 فصل، در قطع وزیری چاپ و راهی بازار کتاب شد.

این کتاب علاوه بر انتشار دانسته‌های خود در پی انتقال سواد آماری در حوزه تکنیکال و راهبردی به محققین و علاقه‌مندان است به‌گونه‌ای که قادر به تشخیص تفاوت بین رابطه معمولی و رابطه علت و معلولی از یکدیگر، خواندن و تفسیر داده‌ها، فهم و تفسیر آمارهایی که علاقه‌مندان حوزه کشاورزی و منابع طبیعی با آن سروکار دارند، استفاده و کاربرد صحیح از آمار و نرم‌افزارهای مرتبط باشند تا از این رهگذر محققین بتوانند مبتنی بر نتایج، تصمیم و قضاوت‌های بهتری داشته باشند.

در این کتاب به‌صورت کاربردی مباحث آماری با نرم‌افزارهای مختلف تخصصی تحلیل و نتایج نشان داده شده‌اند و یک راهنمای گام‌به‌گام و عملی برای همه پژوهشگران، اعم از اساتید و دانشجویان رشته‌های مختلف جهت تحلیل سریع و تخصصی داده‌ها با نرم‌افزارهای آماری است.

چاپ اول این کتاب در پاییز 1402، با قیمت 2 میلیون و 460 هزار ریال عرضه شد و علاقمندان می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتابفروشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس www.16Book.ir اقدام به خرید نمایند.
 

کلید واژه ها: چاپ کتاب انتشارات تحلیل کاربردی آمار با نرم‌افزارهای تخصصی نرم‌افزارهای آماری انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :