اردوی ایران مرز پرگهر برگزار شد

۰۲ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۳ کد : ۶۶۵۳۷ فرهنگی
تعداد بازدید:۱۵۸
اردوی ایران مرز پرگهر ویژه دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان توسط سازمان جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
اردوی ایران مرز پرگهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، اردوی ایران مرز پر گهر با مقصد کویر ورزنه توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.

این اردو با حضور جمعی از دانشجویان دختر دانشکده نساجی دانشگاه صنعتی اصفهان در بازدید از شرکت رسول اصفهان «قالی سلیمان» و منطقه گردشگری ورزنه انجام شد.

شرکت تولیدی و صنعتی رسول اصفهان با برند «قالی سلیمان» با دارا بودن زنجیره کامل تولید از رنگرزی، ریسندگی، بافندگی تا تکمیل و همچنین عرضه محصول در شبکه توزیع که فروشگاه های زنجیره ای «قالی سلیمان» در ایران و خارج از کشور را نیز شامل می شود. به صورت مستقیم در بازار حضور داشته و سلایق و نظرات مصرف کننده در این ساختار عمودی با سرعت از بازار مصرف به مرحله طراحی و برنامه ریزی تولید منتقل می شود و توجه داشتن به نیاز بازار و سرعت بخشیدن به تامین خواسته ها و نیازهای مصرف کننده به عنوان یکی از عوامل موفقیت این شرکت می باشد . 

از دیگر برنامه های این اردوی یک روزه، کویرنوردی، تفریح در بزرگ‌ترین سایت تفریحی کویر ایران، بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شهر گردشگری ورزنه و همچنین بازدید از برج کبوتر، پل تاریخی، گاو چاه و... بود.

کلید واژه ها: کویر ورزنه دانشکده نساجی دانشگاه صنعتی اصفهان اردو کویرنوردی


نظر شما :