بیانیه جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله نهم دی‌ماه / بکارگیری تمامی ظرفیت‌های این نهاد در راستای بصیرت افزایی جامعه

۰۸ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰ کد : ۶۷۱۵۱ عمومی
تعداد بازدید:۱۶۸
جهاددانشگاهی در بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله نهم دی‌ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت تاکید کرد: نهاد انقلابی جهاددانشگاهی در طول ۴۳ سال فعالیت، همواره تمام تلاش خود را برای شناخت دشمنان، مقابله با غرب‌زدگی، مبارزه با استکبار وزنده نگهداشتن ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی با بهره‌گیری از جهاد تبیین در راستای بصیرت افزایی جامعه به کار گرفته است.
بیانیه جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله نهم دی‌ماه / بکارگیری تمامی ظرفیت‌های این نهاد در راستای بصیرت افزایی جامعه

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، متن بیانیه این نهاد به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم 
«فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذِینَ لا یُوقِنُونَ»

پس صبر کن که وعده خدا حق است و زنهار تا کسانى که یقین ندارند تو را به سبکسرى واندارند.( آیه 60 سوره روم)


نهم دی‌ماه تاریخی فراموش‌نشدنی و یادآور حضور حماسی و حق‌طلبانه‌ی مردم انقلابی، آگاه و ظلم‌ستیز  ایران اسلامی با تکیه‌بر ایمان و اراده پروردگار بزرگ در راهپیمایی پرشوری است که اوج بصیرت مردم ولایتمدار کشور را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و حقیقت‌جویی به نمایش گذاشت.

حماسه تاریخی ۹ دی 1388 نقطه عطف و نور امیدی بی‌مانند در تاریخ انقلاب اسلامی است که به همه دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داد که مردم نجیب و خداجوی ایران اسلامی در تمامی سال‌های پس از پیروزی انقلاب، با حضور به‌موقع خود در بزنگاه‌های سرنوشت‌ساز و با پیروی از ولی‌فقیه، تا آخرین ‌نفس از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و راه ولایت، دفاع و پیروی خواهند کرد.

 دشمنان این مرزوبوم از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی با یک تهاجم چندوجهی در تلاشند تا با فتنه‌های کوچک و بزرگی در مسیر حرکت این ملت سنگ‌اندازی‌ کنند. دشمنی که در میادین اصلی همه‌چیز را ازدست‌رفته دید، به ترور شخصیت‌های سیاسی، دانشمندان و سرداران و سربازان، ایران عزیز روی آورد تا از پیشرفت و اقتدار این ملت جلوگیری کند. همانند آنچه رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته با   شهادت سردار سیدرضی موسوی  فرمانده گمنام جبهه مقاومت به دنبال آن است.

روی دیگر این تهاجم و جنگ ترکیبی را می‌توان در فتنه سال 1388 و آنچه سال گذشته بر ملت ایران گذشت مشاهده کرد. آنها تمام ابزارهای رسانه‌ای و تبلیغی خود را به کار بستند تا با تحریک احساسات و ایجاد تفرقه، اذهان مردم را از مسیر آگاهی و حقیقت منحرف کنند، همانندکاری که این روزها با در پیش بودن انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در جنگ تبلیغاتی دشمن برای ناامید کردن مردم از دخالت در سرنوشت خود مشاهده می‌شود، اما مردم فهیم کشورمان با حضور پُرشور در پای صندوق‌های رای نشان خواهند داد که دشمنان خود و انقلاب را به‌خوبی شناخته و همواره آنان را مایوس می‌کنند.

نهاد انقلابی جهاددانشگاهی در طول 43 سال فعالیت، همواره تمام تلاش خود را برای شناخت دشمنان، مقابله با غرب‌زدگی، مبارزه با استکبار وزنده نگهداشتن ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی با بهره‌گیری از جهاد تبیین در راستای بصیرت افزایی جامعه به کار گرفته است. جهادگران در سال جاری نیز تمام  ابزارهای فرهنگی و رسانه‌ای خود را برای حضور حداکثری و دشمن‌شکن مردم انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی در انتخابات اسفند ماه به کار خواهند بست.

در آستانه ایام‌الله نهم دی‌ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، جهادگران جهاددانشگاهی با درود به روح پرفتوح بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ، به ملت شریف و بزرگ ایران اعلام می‌کنند با حفظ روحیه انقلابی و دشمن‌‌ستیزی در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی حضور پررنگ و مؤثری خواهند داشت و همگام با مردم آگاه و بیدار کشورمان، تمام توان خود را برای اعتلا و پیشرفت عزت‌مندانه ایران اسلامی به‌کار گرفته و اجازه نمی‌دهند دشمنان فرصت دستیابی به اهداف شومشان را داشته باشند. 

جهاددانشگاهی
8/ 10/ 1402

 


نظر شما :