رویداد شغلی فرصت برتر با حضور ۷ کارفرما و ارائه ۵۰۰ فرصت شغلی برگزار شد

۱۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۰ کد : ۶۷۱۶۷ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۱۵۹
رویداد شغلی با حضور هفت کارفرما برجسته استان و ارائه ۵۰۰ فرصت شغلی درتالار شهروند اصفهان برگزار شد.
رویداد شغلی فرصت برتر با حضور ۷ کارفرما و ارائه ۵۰۰ فرصت شغلی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، رویداد شغلی با حضور هفت کارفرما برجسته استان و ارائه 500 فرصت شغلی درتالار شهروند اصفهان برگزار شد.

شهرزاد مشرفی مسؤول دپارتمان کسب و کار جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان اظهار کرد: هدف اصلی این رویدادها، ایجاد ارتباط مستقیم بین کارجویان و کارفرمایان است تا فرصت مناسبی برای معرفی خود و ارتقای شغلی آنان فراهم شود. این رویداد به عنوان یک فرصت بی‌نظیر برای دانشجویان، فارغ التحصیلان و افراد علاقه‌مند به جستجوی شغل، به منظور جذب استعدادهای برتر و ارتقای بازار کار برگزار شد.

وی افزود:کارفرمایان محترمی که در این رویداد شرکت کردند، از جمله گروه صنعتی انتخاب، شرکت پلار پویا، شرکت بهیار صنعت سپاهان، شرکت دانش بنیان فراسو سپهرآریا، شرکت بنیان بسپار شیمی و شرکت مهر پژوهان هومان، با ارائه فرصت‌های شغلی متنوع، امکان رقابت در بازار کار را برای شرکت‌کنندگان فراهم کردند و با حضور در جلسات مصاحبه، شرکت‌کنندگان فرصت داشتند تا به طور مستقیم با کارفرمایان در ارتباط باشند و رزومه‌های خود را ارائه کنند.

مشرفی اظهار کرد: ارائه 500 فرصت شغلی در این رویداد، فرصتی بی‌نظیر برای جوانان و کارجویان بود تا با کارفرمایان برجسته و شرکت‌های موفق در ارتباط باشند و از فرصتی برای شرکت در فرآیند جذب نیروی کار بهره‌ مند شوند.

مسؤول دپارتمان کسب و کار جهاددانشگاهی صنعتی با بیان اینکه این فرصت‌های شغلی متنوع در صنایع مختلف ارائه شد و شامل موقعیت‌های مدیریتی، توسعه‌دهنده نرم‌افزار، مهندسی، بازاریابی و فناوری اطلاعات،مالی، بازرگانی و سایر زمینه‌های شغلی بود عنوان کرد: این اولین رویداد فرصت شغلی با استقبال گسترده‌ای روبرو شد و بیش از 200 شرکت‌کننده در این رویداد حضور یافتند و با توجه به موفقیت و استقبال گسترده از این رویداد، برنامه‌های مشابهی در آینده برگزار خواهند شد تا افراد علاقه‌مند به جستجوی شغل، فرصتی برای شروع یک مسیر شغلی جدید داشته باشند و کارفرمایان نیز بتوانند به دنبال استعدادهای برتر باشند.

مشرفی با اشاره به اینکه برگزاری این رویدادهای شغلی، می تواند پلی بین افراد جویای شغل و کارفرمایان ایجاد و منجر به ایجاد فرصت‌های شغلی برتر و رشد و توسعه بیشتر در صنایع مختلف شود افزود: ما از همه شرکت‌کنندگان، کارفرمایان، و تیم برگزارکننده این رویداد تشکر کرده و امیدواریم که این رویدادها، باعث ایجاد انگیزه و الهام بخشی برای همه شرکت‌کنندگان باشد و به تحقق آرزوها و خواسته‌های شغلی آنان کمک کرده و نیز گامی در راستای اشتغالزایی و توسعه اقتصادی منطقه و کشور برداشته شود.


نظر شما :