رویداد کسب و کار گیمیفیکیشن برگزار می شود

۱۸ دی ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۷ کد : ۶۷۴۲۴ آموزش و کارآفرینی تاپ خبر
تعداد بازدید:۱۷۸
رویداد Kings of Gamification Challenges یا KGC ۲۰۲۴ با هدف توسعه کاربری ابزار گیمیفیکیشن در انتقال عمیق و ماندگار مفاهیم دانشی به کسب و کارها و عموم جامعه از ۸ تا ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
رویداد کسب و کار گیمیفیکیشن برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، رویداد Kings of Gamification Challenges یا KGC 2024 با هدف توسعه کاربری ابزار گیمیفیکیشن در انتقال عمیق و ماندگار مفاهیم دانشی به کسب و کارها و عموم جامعه از 8 تا 16 بهمن 1402 برگزار خواهد شد.

مهندس غلامرضا ریحانی معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: رویداد کسب و کار گیمیفیکیشن که به همت مرکز کارآفرینی فناورانه نوپا، آکادمی راهبرد کسب و کار ایرانیان، دانشگاه آزاد اسلامی، جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و شرکت سرمایه گذاری هدهد برگزار می شود جایگاه مهمی را در حوزه گیمیفیکیشن دارد و برای طراحان گیمیفیکیشن، مراکز آموزشی، کسب و کارها، استارتاپ‌ها، ایده پردازان، سرمایه گذاران و طراحان بازی جذابیت زیادی داشته و مورد استقبال قرار گرفته است.

وی افزود: محورهای اصلی این رویداد شامل توسعه ابزار گیمیفیکیشن در انتقال عمیق و ماندگار مفاهیم دانشی، معرفی گیمیفیکیشن‌های موجود به مخاطبین و حمایت از ایده‌های نو در طراحی و توسعه گیمیفیکیشن است. همچنین، محورهای فرعی این رویداد شامل توسعه گیمیفیکیشن با استفاده از هوش مصنوعی، تبدیل گیمیفیکیشن به محصول، اختصاصی سازی گیمیفیکیشن برای مصرف کنندگان خاص، توسعه فرهنگ استفاده از گیمیفیکیشن در یادگیری، ایجاد مشارکت سازندگان بازی و طراحان گیمیفیکیشن، و آشنایی مخاطبان عمومی با گیمیفیکیشن است.

ریحانی عنوان کرد: این رویداد در سه بخش برگزار خواهد شد، بخش اول شامل چهار روز کارگاه آموزشی حضوری و آنلاین است که با مشارکت متخصصان و فعالان حوزه گیمیفیکیشن برگزار خواهد شد. این کارگاه‌ها و سخنرانی‌ها به تبدیل ایده به محصول و مطالعات علمی و پژوهشی در حوزه گیمیفیکیشن متمرکز خواهند شد و برای همه علاقه‌مندان به صورت آنلاین قابل دسترسی خواهد بود. بخش دوم رویداد، ایده‌شوی گیمیفیکیشن است. در این بخش، شرکت‌ها و استارتاپ‌ها می‌توانند ایده‌های خود را در زمینه گیمیفیکیشن ارائه کنند و بازخورد و حمایت از طرف داوران و مربیان متخصص دریافت کنند و بخش سوم و پایانی از رویداد، مسابقه گیمیفیکیشن است که در آن تیم‌ها و شرکت‌ها با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های گیمیفیکیشن، به رقابت می‌پردازند و تلاش می‌کنند تا بهترین راهکارها و تجربیات گیمیفیکیشن را ارائه دهند.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان ادامه داد: رویداد Kings of Gamification Challenges یک فرصت عالی برای کسب دانش، شبکه‌سازی و ارتباط با صنعت گیمیفیکیشن است. همچنین، شرکت در این رویداد می‌تواند زمینه‌ای برای تبلیغ و ارتقای برند شرکت یا محصولات و خدمات مربوطه فراهم کند.

وی در پایان گفت: از علاقمندان دعوت می شود برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، به وب سایت رویداد  https://ecomdev.ir ویا پورتال این نهاد به نشانی www.jdeiut.ir یا  مراجعه و از آخرین اخبار مربوطه با خبر شوند.

کلید واژه ها: رویداد کسب و کار گیمیفیکیشن


نظر شما :