دومین دوره برنامه نویسی پایتون پیشرفته برگزار شد

۲۴ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۶ کد : ۶۷۵۶۰ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۱۳۶
دومین دوره آموزشی برنامه نویسی پایتون پیشرفته در مرکز آموزش شماره ۲ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
دومین دوره برنامه نویسی پایتون پیشرفته برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، دومین دوره آموزشی برنامه نویسی پایتون پیشرفته در مرکز آموزش شماره ۲ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.

پایتون پیشرفته به تکنیک‌های پیشرفته‌تر در زبان برنامه‌نویسی پایتون اشاره دارد و شامل برنامه‌نویسی شی‌گرا، الگوریتم‌های پیشرفته، کار با ماژول‌های استاندارد و شخصی، مفاهیم پیشرفته برنامه‌نویسی و پردازش داده‌ها و عملکرد بهینه‌سازی شده است.

زینب عباسی مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: این دوره برای افرادی مناسب است که از قبل با مفاهیم پایه‌ای زبان پایتون آشنا هستند و می‌خواهند مهارت خود را برای نوشتن برنامه‌های پیچیده‌تر و مبتنی بر شی گرایی با استفاده از این زبان برنامه‌نویسی تقویت کنند.

وی افزود: عناوین و موضوعاتی که در این دوره مورد بررسی قرار می‌گیرند شامل برنامه‌نویسی شی‌گرا ، توابع توسعه یافته ،کار با ماژول‌ها و پکیج‌های استاندارد، برنامه‌نویسی شبکه و در نهایت بهینه سازی کد های تولید شده و تست آنها است.

عباسی عنوان کرد: در این دوره  فراگیران با یادگیری مفاهیم پیشرفته زبان پایتون قادر خواهند بود بهبود یافته‌ترین روش‌ها و الگوریتم‌ها را برای حل مسائل پیچیده ارائه دهند و با توانمندی کسب شده در آینده می توانند در شرکت‌های فناوری اطلاعات، شرکت‌های نرم‌افزاری، شرکت‌های استارتاپ و یا بخش فناوری بانکداری فعالیت کنند. همچنین می‌توانند به عنوان مشاور زبان برنامه نویسی پایتون در شرکت ها برای کمک به توسعه دهندگان مشغول به کار شوند.

وی اضافه کرد: مرکز آموزش کامپیوتر و فنی مهندسی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا پایتون پیشرفته را با اساتید برتر بیاموزید.

مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی، اصفهان، خیابان ۵ رمضان، کوچه ۲۴،  مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و یا وبگاه www.jdeiut.ir مراجعه کنند، همچنین شماره تلفن ۳۳۳۷۸۵۲۵-۰۳۱ پاسخگوی سوالات شماست.

 

کلید واژه ها: پایتون دوره آموزشی پایتون پیشرفته


نظر شما :