دوره مقدماتی و پیشرفته "آشنایی با نرم افزار آماری SPSS" برگزار شد

۲۶ دی ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۳ کد : ۶۷۶۲۴ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۱۸۶
دوره مقدماتی و پیشرفته "آشنایی با نرم افزار آماری SPSS" توسط مرکز شماره ۶ جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان برگزار شد.
دوره مقدماتی و پیشرفته "آشنایی با نرم افزار آماری SPSS" برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، غلامرضا دواشی مدیر مرکز آموزش شماره شش جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: در ادامه سیاست های تخصصی سازی آموزش های جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، دپارتمان آموزش های سازمانی ذیل مرکز آموزش های تخصصی شماره 6 تشکیل و ساماندهی شد.

وی افزود: وظیفه اصلی این دپارتمان پاسخگویی به نیازهای آموزشی مدیران و کارکنان شاغل در سازمان ها و شرکت های غیر دولتی تعریف شده است که تا کنون توانسته است دوره های آموزشی مختلف اعم از مهارت های نرم و مهارت های سخت را که ویژه جامعه هدف تعریف شده برگزار کند. 

دواشی ادامه داد: این دپارتمان ضمن تعامل با بیش از 50 شرکت خصوصی، توانایی انجام نیازسنجی آموزشی، تأمین مدرسین، تهیه و بازنگری سرفصل آموزشی، اجرا و برگزاری دوره، کارگاه و همایش را به صورت حضوری و مجازی دارد و توانسته است رضایت مخاطبان را فراهم نماید.

وی گفت: در همین راستا با توجه به اهمیت و ضرورت محاسبات آماری و نقش نرم افزار spss به عنوان یک نرم افزار موفق در این زمینه و براساس تقاضای شرکت غلتک سازان سپاهان، دوره آموزش نرم افزار spss در سطوح مقدماتی تا پیشرفته به صورت کاربردی جهت توانمندسازی جمعی از پرسنل شرکت توسط این دپارتمان برگزار شد.
 

کلید واژه ها: آشنایی با نرم افزار آماری SPSS SPSS


نظر شما :