تشکیل اولین جلسه رسمی اتاق فکر هوش مصنوعی در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

۱۶ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۸ کد : ۶۸۲۸۷ پژوهشی تاپ خبر
تعداد بازدید:۱۸۱
در راستای سیاست گذاری سال های اخیر ای جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در خصوص استفاده از فناوری های نوین هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، اولین جلسه اتاق فکر هوش مصنوعی تشکیل شد.
تشکیل اولین جلسه رسمی اتاق فکر هوش مصنوعی در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، در راستای سیاست گذاری سال های اخیر این واحد در خصوص استفاده از فناوری های نوین هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، اولین جلسه اتاق فکر هوش مصنوعی با حضور رئیس، معاونین پژوهشی و آموزشی، اعضای هیئت علمی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و همچنین نمایندگانی از فعالان و نخبگان حوزه صنعت و دانشگاه در ساختمان ستاد این واحد تشکیل شد.

در این جلسه دکتر حسین فلسفین عضو هیئت علمی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان و همچنین دکتر علی صمیمی مدیر عامل شرکت داده گستر خط روشن در خصوص چگونگی پیشبرد و توسعه هوش مصنوعی در جهاد دانشگاهی نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

پرهیز از کارهای موازی، تمرکز برحوزه های مشخص بر اساس نقاط قوت جهاد دانشگاهی، تجزیه و تحلیل نیازهای این حوزه در بخش های صنعت، معدن، پزشکی و ... جهت کشف چالش های قابل حل، استفاده از ظرفیت اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی از جمله نکات مطرح شده در این جلسه بود.

در این جلسه مسؤولین و اعضای هیئت علمی واحد نیز ضمن اشاره بر اهمیت سیاست گذاری و اقدامات علمی بیشتر، نقطه نظرات خود را مطرح کردند و با توجه به تخصص های موجود در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، بر لزوم کار بیشتر در حوزه بهینه سازی فرآیندهای سیستمی و سازمانی نیز تأکید شد.
 

کلید واژه ها: هوش مصنوعی اتاق فکر هوش مصنوعی


نظر شما :