از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور صورت می‌گیرد

اجرای طرح «در محضر قرآن» ویژه جهادگران جهاددانشگاهی

۰۷ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۶ کد : ۶۹۰۴۹ عمومی
تعداد بازدید:۹۴
سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور طرح در محضر قرآن را ویژه جهادگران جهاددانشگاهی برگزار می‌کند.
اجرای طرح «در محضر قرآن» ویژه جهادگران جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور؛ مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور با همکاری دفتر امور فرهنگی جهادگران «طرح در محضر قرآن» را برگزار می‌کند.

این طرح مربوط به دوره ضمن خدمت آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه جهادگران جهاددانشگاهی به صورت آفلاین برگزار می‌شود. در این دوره، فراگیران با اصول و قواعد اساسی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم آشنا خواهند شد.

طرح در محضر قرآن با هدف ایجاد بستر هرچه بیشتر انس با قرآن کریم، آشنایی و آموزش قواعد و تکنیک‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم و فراهم کردن مقدمات لازم جهت آموزش‌های تخصصی در سطوح بالاتر، برنامه‌ریزی شده است.

از جمله اصولی که در این دوره آموزش داده می‌شود، می‌توان به تلفظ صحیح حروف و واژگان، تمرینات تلفظ، تنظیم صدا، روانکاری آیات قرآن و تمام جنبه‌های مربوط به روخوانی و روانخوانی قرآن کریم اشاره کرد. 

این دوره آموزشی، فراگیران را قادر خواهد ساخت تا تلاوت درست و صحیح قرآن کریم را بیاموزند و از طریق تمرینات و تکنیک‌های عملی روان‌خوانی قرآن را با تمرکز و هماهنگی بیشتری انجام دهند و در تلاوت قرآن بازدهی بالاتری بدست آورد.

در پایان این دوره به فراگیران گواهی ۲۸ ساعت دوره ضمن خدمت اعطا خواهد شد. ثبت‌نام برای حضور در این دوره از روز ۲۹ بهمن آغاز شده و تا دهم اسفندماه از طریق نشانی qurani.jdereg.ir ادامه خواهد داشت. 

زمان برگزاری آزمون این دوره از ۱۲ تا ۲۴ اسفندماه خواهد بود، مخاطبان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۲۱۶۷۶۱۲۳۳۳- ۰۲۱۶۷۶۱۲۲۱۴ تماس بگیرند. 

اجرای طرح «در محضر قرآن» ویژه جهادگران جهاد دانشگاهی

 

کلید واژه ها: مرکز آموزش سازمان قرآنی در محضر قرآن آموزش روخوانی و روانخوانی


نظر شما :