برگزاری کارگاه آموزشی "مهارت های نرم" در دانشگاه صنعتی اصفهان

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۷ کد : ۶۹۶۳۶ فرهنگی
تعداد بازدید:۸۲
کارگاه آموزشی مهارت های نرم برای دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.
برگزاری کارگاه آموزشی "مهارت های نرم" در دانشگاه صنعتی اصفهان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با همکاری گروه معارف اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان، کارگاه آموزشی مهارت های نرم برای دانشجویان را در محل مجتمع خوارزمی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار کرد.

در این کارگاه که جمعی از دانشجویان رشته های مختلف دانشگاه صنعتی اصفهان حضور داشتند، دکتر غلامرضا قجاوند مدیر گروه نیازسنجی و مطالعات فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به عنوان مدرس کارگاه در ابتدا به تحلیل خلأهای موجود در ساختار آموزشی و علم زدگی و آموزش های تک بعدی اثرات منفی آن بر مهارت های لازم برای دانشجویان پرداخت.

وی در ادامه ضمن ارائه تعاریف مهارت های سخت و مهارت های نرم با ارائه مثال هایی به اهمیت یادگیری هر دو دسته مهارت های سخت و مهارت های نرم برای دانشجویان پرداخت و افزود: دانشگاه ها مهارت های سخت مورد نیاز را به دانشجویان آموزش می دهند ولی مهارت های نرم در سطحی که مورد نیاز دانشجویان برای زندگی خانوادگی، اجتماعی و شغلی است آموزش داده نمی شود.

دکتر قجاوند در بخش دیگری از این کارگاه، از عصر نرمینگی به عنوان عصر چهارم بشری نام برد و به تحلیل نیازهای دانشجویان برای موفقیت در این عصر پرداخت و در ادامه به برخی از مهم ترین مهارت های نرم و اهمیت فراگیری آنها پرداخت.

کلید واژه ها: مهارت های نرم گروه نیازسنجی و مطالعات فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


نظر شما :