به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

چاپ اول کتاب «نشانه‌های قارچ» وارد بازار نشر شد

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۶ کد : ۶۹۶۳۷ فرهنگی
تعداد بازدید:۷۶
در راستای حمایت از چاپ و نشر کتب مرتبط با کارآفرینی، چاپ اول کتاب «نشانه‌های قارچ (راهنمای عملی برای رشد بهینه قارچ)» در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منتشر شد.
چاپ اول کتاب «نشانه‌های قارچ» وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، کتاب «نشانه‌های قارچ (راهنمای عملی برای رشد بهینه قارچ)» ترجمه مهندس محمدرضا الماسی، با شمارگان 500 نسخه، دارای 161 صفحه و 10 فصل، در قطع رحلی به صورت گلاسه و تمام رنگی چاپ و راهی بازار کتاب شد.

کتاب نشانه‌های قارچ با هدف آموزش به کمپوست سازان و پرورش‌دهندگان به‌منظور افزایش کیفیت و کمیت محصول تولیدی ترجمه شده است. در این راستا علاقمندان با تشخیص نشانه‌هایی که در موقعیت‌های عملی با آن‌ها مواجه می‌شوند، باعث می‌شود فرآیندهای تولید خود را بهینه کنند.

کتاب حاضر یکی از کتب به روز می‌باشد که به خاطر تصاویر رنگی آن می‌تواند راهنمای عملی خوبی برای پرورش دهنده‌های قارچ باشد.

چاپ اول این کتاب در زمستان 1402، عرضه شد و علاقمندان می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتابفروشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس www.16Book.ir اقدام به خرید نمایند.

کلید واژه ها: چاپ کتاب


نظر شما :