به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

کارگاه دانش افزایی مدرسین زبان انگلیسی با محوریت کاربرد هوش مصنوعی در تدریس برگزار شد

۲۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۳ کد : ۶۹۶۸۵ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۷۰
سی و پنجمین کارگاه دانش افزایی مدرسین زبان انگلیسی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان با محوریت کاربرد هوش مصنوعی در تدریس برگزار شد.
کارگاه دانش افزایی مدرسین زبان انگلیسی با محوریت کاربرد هوش مصنوعی در تدریس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، سی و پنجمین کارگاه دانش افزایی مدرسین زبان انگلیسی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان با محوریت کاربرد هوش مصنوعی در تدریس برگزار شد.

الهام مهدویان کارشناس مسؤول زبان های خارجی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان گفت: سی و پنجمین کارگاه دانش افزایی مدرسین جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان ویژه گروه نوجوانان در سه گروه مجزا در مرکز شماره یک (پنج رمضان) این نهاد برگزار شد. در این کارگاه که در راستای اجرای برنامه جامع بهبود مستمر کیفیت آموزش شد، مدرسین با روش های تدریس مصوب شورای تخصصی زبان انگلیسی، به صورت تئوری و عملی آشنا شدند. 

وی افزود: با توجه به گسترش کاربرد هوش مصنوعی و اهمیت آن در حوزه های مختلف، بخش مهمی از این کارگاه به اصول استفاده از هوش مصنوعی برای تهیه فایل های کمک آموزشی و ارتقا سطح کیفی آموزش نوجوانان، اختصاص داشت. همچنین تعدادی از مدرسین این گروه نمونه تدریس بخش های مختلف کتاب های to TeenTeen  که به عنوان منبع آموزشی معرفی شده است را اجرا کردند. 

مهدویان ادامه داد: کارگاه های بازآموزی و دانش افزایی مدرسین در حوزه های مختلف فرهنگی، آموزشی و توسعه فردی توسط ستاد معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، برنامه ریزی و در طول سال برگزار می شود که مورد استقبال و رضایت مدرسین قرار گرفته است. میزان مشارکت در این کارگاه ها و به کارگیری آموزش های ارائه شده توسط مدرسین ضمن بهبود کیفیت آموزش، در تعیین مبلغ حق التدریس مدرسین هم مؤثر است.


نظر شما :