وبینار “تولید محتوا با هوش مصنوعی” برگزار شد

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۵ کد : ۷۰۱۲۸ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۴۴
وبینار “تولید محتوا با هوش مصنوعی” به همت کارگروه هوش مصنوعی و مرکز آموزش الکترونیک جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و با شرکت بیش از ۴۵۰ مخاطب برگزار شد.
وبینار “تولید محتوا با هوش مصنوعی” برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، وبینار “تولید محتوا با هوش مصنوعی” به همت کارگروه هوش مصنوعی و مرکز آموزش الکترونیک جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و با شرکت بیش از 450 مخاطب برگزار شد.

ثناسادات عاملی مدیر مرکز آموزش الکترونیک جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهارکرد: این وبینار با تدریس مهندس لیلا قدیری، کارشناس دپارتمان هوش مصنوعی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با محوریت  "استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در تدریس و تولید محتواهای متنی و مولتی مدیا" برگزار شد.

وی افزود: برای استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در تولید محتوا و تدریس، می‌توانید محتوای آموزشی را بهبود بخشیده و به تدریس بهتری بپردازید. این ابزارها می‌توانند به شما در افزایش کیفیت و کارایی تولید محتوا کمک کنند. به عنوان مثال، برای تولید محتوای وب، می‌توانید از ابزارهای تولید محتوای خودکار مانند GPT-3 استفاده کنید که قادر به تولید متن‌های متفاوتی است.

در ادامه لیلا قدیری کارشناس دپارتمان هوش مصنوعی عنوان‌ کرد: با پیشرفت روزافزون فناوری و نیاز رو به افزایش به محتواهای متنی، صوتی و تصویری با کیفیت و جذاب، ضرورت یادگیری ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید این نوع محتواها افزایش یافته است. ابزارهای هوش مصنوعی، به تولید محتواهای خلاق و جذاب کمک کرده و بهبود کارایی در این زمینه را فراهم می‌آورند. با استفاده از این ابزارها، افراد می‌توانند محتواهای متنی با کیفیت و منطقی، صداگذاری‌های حرفه‌ای و محتواهای تصویری جذاب را با سرعت بالا تولید کرده و به دسترس عموم قرار دهند. این امر نه تنها باعث افزایش تولید محتوا و سرعت انتشار آن می‌شود، بلکه باعث بهبود کارایی و جذابیت محتوا نیز خواهد شد.

وی ادامه داد: مدت زمان اجرای دوره تولید محتوا با هوش مصنوعی 14 ساعت و به صورت کاربردی است. همچنین علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به سایت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به نشانی www.jdeiut.ir مراجعه نمایند یا با شماره تلفن ۳۳۳۸۷۴۴۹-۰۳۱ تماس حاصل فرمایند.

کلید واژه ها: هوش مصنوعی تولید محتوا


نظر شما :