طرح بینایی سنجی از کارکنان جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اجرا شد

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۶ کد : ۷۰۱۳۶ پشتیبانی
تعداد بازدید:۴۶
به همت معاونت پشتبانی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان طرح بینایی سنجی از کارکنان این نهاد انجام شد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، همزمان با روز جهانی بهداشت به همت معاونت پشتیبانی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، طرح بینایی سنجی از کارکنان این واحد انجام شد.

مهندس ذبیح الله قجاوند معاون پشتبانی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: همیشه پیشگیری مقدم بر درمان بوده و هزینه های آن به مراتب کمتر است از همین رو طرح بینایی سنجی ویژه کارکنان جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در اتاق جلسات این واحد اجرا شد.

وی با تأکید بر هدف ارتقای سلامت جسمی و روانی اعضا در راستای ارائه خدمات در حوزه سلامت و به مناسبت روز جهانی بهداشت مصادف با 7 اوریل ( ۱۹ فروردین ۱۴۰۳) با شعار «سلامت من - حق من» به عنوان یکی از مهمترین اهداف اجرای این طرح افزود: بررسی وضعیت سلامت چشم  اعضا و در مرحله بعد در صورت داشتن بیماری معرفی آنها به متخصص و انجام فرایند درمان از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

قجاوند با اشاره به اینکه معاینات دوره ای چشم و بینایی، بخش مهمی از مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه است یادآور شد: بسیاری از مشکلات چشمی و بینایی هیچ علامت یا نشانه واضحی ندارند، بنابراین ممکن است افراد حتی از وجود مشکل در بینایی خود اطلاعی نداشته و تشخیص و درمان زود هنگام مشکلات چشم و بینایی می تواند به جلوگیری از کاهش بینایی کمک کند.

کلید واژه ها: بینایی سنجی


نظر شما :