دوره آموزشی سامانه جامع تجارت ایران برگزار شد

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۲ کد : ۷۰۹۱۳ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۲۳
دوره آموزشی سامانه جامع تجارت ایران به همت مرکز آموزش شماره ۲ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
دوره آموزشی سامانه جامع تجارت ایران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، دوره آموزشی سامانه جامع تجارت ایران به همت مرکز آموزش شماره ۲ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.

زینب عباسی مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: سامانه جامع تجارت ایران یک پلتفرم بزرگ برای انجام معاملات تجاری و ارتباطات تجاری الکترونیکی است که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران ایجاد شده است. این سامانه به کسب و کارها و تاجران ایرانی این امکان را می‌دهد تا از طریق اینترنت و با استفاده از امضای الکترونیکی، معاملات تجاری خود را انجام دهند و از خدمات مختلفی مانند ثبت سفارش‌ها، پرداخت‌های الکترونیکی و ارتباطات تجاری بهره‌مند شوند.

وی افزود: در این سامانه شرکت‌ها و تاجرین با داشتن یک حساب کاربری قادر خواهند بود کلیه معاملات و سفارشات خود را به صورت قابل توجهی کنترل و مدیریت نمایند همچنین در این دوره‌ به صاحبان کسب و کار چگونگی استفاده از امضای الکترونیکی آموزش داده خواهد شد که با استفاده از آن می‌توانند از امنیت در انجام معاملات تجاری الکترونیکی، اطمینان حاصل نمایند.

عباسی ادامه داد: گذراندن دوره های مربوط به آموزش سامانه جامع تجارت ایران در بهبود و توسعه هر چه بهتر فرآیندهای تجاری از قبیل ثبت سفارش و انجام پرداخت‌های الکترونیکی کمک خواهد نمود و همچنین شرکتها با استفاده از این سامانه می‌توانند به راحتی به بازارهای جدید دسترسی پیدا کرده و معاملات تجاری خود را گسترش دهند.

وی عنوان کرد: مرکز آموزش کامپیوتر و فنی مهندسی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان دوره آموزش سامانه جامع تجارت ایران را برای شرکت‌های درخواست دهنده اجرا نمود.همچنین این مرکز آمادگی برگزاری این دوره را برای شرکت ها و سازمان‌های درخواست دهنده خواهد داشت.

مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در پایان گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی، اصفهان، خیابان ۵ رمضان، کوچه ۲۴،  مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و یا وبگاه www.jdeiut.ir مراجعه کنند، همچنین شماره تلفن ۳۳۳۷۸۵۲۵-۰۳۱ پاسخگوی سوال های شماست.


نظر شما :