آزمون گاز سازمان نظام مهندسی برگزار شد

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۹:۳۱ کد : ۷۰۹۱۵ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۲۸
آزمون گاز سازمان نظام مهندسی به همت مرکز آموزش شماره ۲ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
آزمون گاز سازمان نظام مهندسی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، زینب عباسی مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: برگزاری آزمون گاز نظام مهندسی به مهندسان این امکان را می‌دهد که صلاحیت حرفه‌ای خود را اثبات کنند و به عنوان یک مهندس حرفه‌ای شناخته شوند. این آزمون شامل مواردی از قبیل تست دانش فنی و قوانین مهندسی گاز است.

وی افزود: آزمون‌های گاز نظام مهندسی به بحث اعتبارسنجی حرفه‌ای و حفظ استانداردهای مهندسی کمک خواهد کرد. از طرف دیگر این نوع آزمون‌ها با اثبات صلاحیت و توانایی مهندسان، به افزایش اعتماد عمومی به خدمات مهندسی کمک می‌کند و در نهایت باعث ایجاد اعتماد بیشتر در جامعه نسبت به خدمات ارائه شده خواهد شد.

عباسی عنوان کرد: آمادگی کارکنان نظام مهندسی برای شرکت در این آزمون و گذراندن آن می‌تواند به بهبود مهارت های آنها در زمینه مهندسی کمک کند و در نهایت باعث به روز رسانی دانش آنها خواهد شد.

مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اضافه کرد: آزمون گاز نظام مهندسی با نظارت مرکز آزمون معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران در مرکز کامپیوتر و فنی مهندسی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد .


نظر شما :