دوره آموزشی power BI برگزار شد

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۵ کد : ۷۰۹۸۰ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۲۷
دوره آموزشی power BI به همت مرکز آموزش شماره ۲ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
دوره آموزشی power BI برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، زینب عباسی مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: نرم افزار power BI توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا از منابع مختلف داده، مانند پایگاه داده‌ها، فایل‌های اکسل، سرویس‌های ابری و غیره، داده‌ها را جمع‌آوری و تحلیل کنند و آنها را در قالب گزارش‌ها و داشبوردها نمایش دهند.

وی افزود: به کمک این نرم افزار  سازمان‌ ها و شرکت ها قادر خواهند بود تا داده‌های مختلف را جمع‌آوری، تحلیل و به صورت گرافیکی نمایش دهند، که این امر به ارتقای فهم و تصمیم‌گیری‌های بهتر آن‌ها کمک خواهد نمود.

عباسی عنوان کرد: یکی از مزیت‌های مهم استفاده از این نرم افزار در سازمان‌ها، امکان اشتراک گزارش‌های تهیه شده با سایر سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌باشد از این رو سازمان‌ها می‌توانند از قابلیت همکاری برون سازمانی در تحلیل داده‌ها استفاده نمایند.

وی ادامه داد: گذراندن این دوره‌ توسط کارکنان باعث ارتقاء مهارت‌های آن‌ها در زمینه تجزیه و تحلیل داده می‌شود و آن‌ها را به یک منبع ارزشمند برای سازمان‌ها تبدیل خواهد نمود.

مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اضافه کرد: مرکز آموزش کامپیوتر و فنی مهندسی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به سفارش جهاد دانشگاهی علامه طباطبایی تهران، دوره Power BI را برای شرکت‌های درخواست دهنده این دوره اجرا کرد. همچنین این مرکز آمادگی برگزاری این دوره را برای شرکت ها و سازمان‌های درخواست دهنده خواهد داشت.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی، اصفهان، خیابان ۵ رمضان، کوچه ۲۴،  مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و یا وبگاه www.jdeiut.ir مراجعه کنند، همچنین شماره تلفن ۳۳۳۷۸۵۲۵-۰۳۱ پاسخگوی سوالات شماست.


نظر شما :