دوره آموزشی تربیت مدرس زبان انگلیسی برگزار شد

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۸:۵۵ کد : ۷۱۰۳۸ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۳۳
بیست و دومین دوره آموزشی تربیت مدرس انگلیسی به همت مرکزشماره ۴ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
دوره آموزشی تربیت مدرس زبان انگلیسی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، بیست و دومین دوره آموزشی تربیت مدرس انگلیسی به همت مرکز شماره 4 جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.

مژگان برزو مدیر مرکز شماره 4 جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: تربیت مدرس زبان انگلیسی ویژه متقاضان تدریس است که از لحاظ دانش زبانی انگلیسی درسطح پیشرفته باشند.

وی گفت: در طی این دوره های تخصصی، مهارت شرکت کننده ها در امر تدریس بالا می رود و باعث دانش افزایی برای متقاضیان می گردد.

 برزو افزود: پس از قبولی افراد در مصاحبه ورودی این دوره ها که به زبان انگلیسی اجرا می شود، افراد می توانند در دوره های تربیت مدرس که با تدریس اساتید مجرب و تحت نظارت محمد امیریوسفی مدیر گروه زبان های خارجی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار می شود شرکت نمایند.

وی ادامه داد: در طول این دوره افراد با استانداردهای تدریس به صورت تخصصی و حرفه ای آشنا می شوند و در پایان دوره شرکت کنندگان تحت نظارت هیأت داوران متخصص در امر آموزش، دمو (تدریس آزمایشی) نهایی ارائه می دهند و افراد برگزیده می توانند در کلیه مراکز جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به عنوان مدرس زبان انگلیسی مشغول به تدریس شوند.

مدیر مرکز شماره 4 جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اضافه کرد: این مرکز به عنوان مرکز تخصصی تربیت مدرس و آیلتس سنتر (مرکز آیلتس)، جهت ایجاد شغل و کمک به بازار کار در نظر دارد برای افراد جویای کار در امر تدریس، آزمون های آیلتس و دوره های تخصصی تربیت مدرس آیلتس برگزار نماید.


نظر شما :