به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

دوره آموزشی ایلاستریتور (Adobe Illustrator) برگزار شد

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۴ کد : ۷۱۱۲۲ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۲۷
چهل و پنجمین دوره آموزشی ایلاستریتور  به همت مرکز آموزش کامپیوتر و فنی مهندسی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
دوره آموزشی ایلاستریتور (Adobe Illustrator) برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، چهل و پنجمین دوره آموزشی ایلاستریتور  به همت مرکز آموزش کامپیوتر و فنی مهندسی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.

زینب عباسی مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: نرم افزار ایلاستریتور یکی از قدرتمندترین و محبوب‌ترین نرم افزارهای طراحی و ویرایش گرافیکی است که توسط شرکت ادوبی توسعه یافته است. این نرم افزار از طریق ابزارها و قابلیت‌های متنوعی که ارائه می‌کند، به کاربران امکان ایجاد طرح‌های برداری، لوگو، آیکون، نمادها، نمودارها و سایر انواع تصاویر و گرافیک‌های وکتوری را می‌دهد.

وی افزود: از قابلیت‌های اصلی این نرم افزار می‌توان به ایجاد و ویرایش اشکال هندسی، متن، تصاویر و رنگ‌ها، ایجاد نمودارهای پیچیده و الگوها و تکرارهای گرافیکی اشاره کرد. نرم افزار ایلاستریتور به طراحان گرافیک، هنرمندان دیجیتال، طراحان وب و معماران کمک می‌کند تا طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه خود را به واقعیت تبدیل کنند.

عباسی ادامه داد: از مزایای این نرم افزار می‌توان به سازگاری آن با نرم افزارهایی مانند فتوشاپ و ایندیزاین اشاره نمود، همچنین امکان ویرایش فایل‌های طراحی شده به خاطر قابلیت برداری بودن برنامه، بدون افت کیفیت وجود دارد.

وی عنوان کرد: افراد با گذراندن این دوره می‌توانند به عنوان طراح گرافیک، لوگو و برندینگ، المان‌های وب و طراح الگوهای چاپ مشغول به کار شوند.

مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اضافه کرد: مرکز آموزش کامپیوتر و فنی مهندسی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان این امکان را فراهم کرده است تا علاقمندان نرم افزار ایلاستریتور را با اساتید برتر بیاموزند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی، اصفهان، خیابان ۵ رمضان، کوچه ۲۴، مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و یا وبگاه www.jdeiut.ir مراجعه کنند، همچنین شماره تلفن ۳۳۳۷۸۵۲۵-۰۳۱ پاسخگوی سؤالات شماست.


نظر شما :