به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

دوره آموزشی برنامه نویسی در اکسل برگزار شد

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۰ کد : ۷۱۱۲۴ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۵۱
دوره آموزشی برنامه نویسی در اکسل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، دوره آموزشی برنامه نویسی در اکسل به همت مرکز آموزش شماره ۲ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.

زینب عباسی مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: مجموعه آفیس مایکروسافت از مهمترین مجموعه نرم افزار رایانه ای در جهان است که یکی از نرم افزار‌های پر کاربرد آن، نرم افزار اکسل است.

وی افزود: برنامه اکسل برای کاربران امکان محاسبات ریاضی، ایجاد نمودارها، فیلتر کردن و مرتب سازی داده‌ها و ایجاد فرمول‌های پیچیده را فراهم می‌کند و یکی از ابزارهای محبوب برای مدیریت داده‌ها و انجام تحلیل‌های مالی و آماری است.

عباسی در ادامه گفت: با توجه به توانایی اکسل در ذخیره اطلاعات، تحلیل علمی داده ها، ایجاد نمودار، بودجه بندی و پیش بینی‌های مالی، می‌توان با استفاده از زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک در اکسل کدهایی نوشت که قسمتی از کارها را به صورت خودکار انجام دهد .

وی اضافه کرد: برنامه نویسی در اکسل می‌تواند به شما کمک کند تا از قابلیت‌های پیشرفته‌تری نسبت به استفاده عادی از اکسل بهره‌مند شوید و همچنین می توان فرایندهای خودکارسازی شده، فرمول‌های پیچیده و گزارشات سفارشی ایجاد نمود که به بهبود بهره‌وری و دقت کارهای شما کمک می‌کند.

مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان عنوان کرد: از مزایای دیگر برنامه نویسی در اکسل، خودکارسازی فرآیندها، ایجاد توابع و فرمول‌های سفارشی، ساخت فرم‌ها و کنترل‌های کاربری، تحلیل دقیق داده‌ها و افزایش بهره‌وری و دقت را می‌توان نام برد.

وی گفت: مرکز آموزش کامپیوتر و فنی مهندسی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا دوره برنامه نویسی دراکسل را با اساتید برتر بیاموزید همچنین این مرکز آماده برگزاری و اجرای این دوره برای کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌باشد.

عباسی در پایان گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی، اصفهان، خیابان ۵ رمضان، کوچه ۲۴، مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و یا وبگاه www.jdeiut.ir مراجعه کنند، همچنین شماره تلفن ۳۳۳۷۸۵۲۵-۰۳۱ پاسخگوی سؤالات شماست.


نظر شما :