آزمون الکترونیکی ارتقا و انتصاب به مشاغل مدیر و معاون شعب بانک رفاه برگزار شد

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۸:۲۱ کد : ۷۱۱۹۶ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۱۷۸
آزمون الکترونیکی بانک رفاه به همت مرکز آموزش شماره ۲ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
آزمون الکترونیکی ارتقا و انتصاب به مشاغل مدیر و معاون شعب بانک رفاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، آزمون الکترونیکی بانک رفاه به همت مرکز آموزش شماره ۲ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.

زینب عباسی مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: برگزاری آزمون الکترونیکی برای ارتقا بانک‌ها دارای اهمیت بسیار زیادی است. این نوع آزمون‌ها به بانک‌ها کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنند که کارکنان آن‌ها دارای دانش و مهارت‌های لازم برای ارتقا و بهبود فرآیندها، خدمات و امنیت بانکی هستند.

وی افزود: آزمون‌های الکترونیکی کارکنان بانک‌ها می‌توانند بهبود عملکرد و امنیت سیستم‌های اطلاعاتی بانکی را تضمین کنند، از طرف دیگر این نوع آزمون‌ها این امکان را فراهم می‌کنند که کارکنان با تغییرات فناوری و نیازهای بازار مالی همگام شوند.

عباسی ادامه داد: برگزاری این آزمون‌ها کارکنان بانک‌ها را ملزم می‌کنند تا دانش و مهارت‌های خود را در زمینه‌های مالی، امنیت اطلاعات و قوانین بانکی افزایش داده و در نهایت ارتقاء سطح خدمات بانک‌ها و رضایتمندی مشتریان را به همراه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: آزمون الکترونیکی ارتقاء و انتصاب به مشاغل مدیر و معاون مدیریت شعب بانک رفاه، با نظارت مرکز آزمون معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران در مرکز کامپیوتر و فنی مهندسی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و به‌ صورت هم‌زمان در چندین استان دیگر برگزار شد .


نظر شما :