به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

دوره های آنلاین برای ایرانیان خارج از کشور برگزار می شود

۲۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۹ کد : ۷۲۳۸۱ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۹۶
جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان دوره‌های آنلاین خود را برای ایرانیان خارج از کشور برگزار می‌کند.
دوره های آنلاین برای ایرانیان خارج از کشور برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، معاونت آموزش و کارآفرینی این واحد با بهره گیری از روش‌های متنوع و مناسب و بکارگیری فناوری روز اقدام به برگزاری دوره‌های آنلاین عمومی و تخصصی برای ایرانیان خارج از کشور نموده است.

ثناسادات عاملی مدیر مرکز آموزش‌های الکترونیک در این خصوص اظهار داشت: ما با درک نیاز ایرانیان مقیم خارج از کشور به ارتقای دانش و مهارت‌های خود، فارغ از محدودیت‌های جغرافیایی و مسائل اقتصادی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی در حوزه علوم کامپیوتر، هوش مصنوعی، زبان خارجی و... به صورت آنلاین در حال اجراست. در این دوره‌ها از اساتید مجرب و متخصص استفاده شده و تمامی محتوای آموزشی به صورت فایل‌های ویدئویی و جزوات آموزشی در اختیار فراگیران قرار گرفته است.

وی افزود: هدف ما از برگزاری این دوره‌ها، ترویج فرهنگ بکارگیری مناسب از فناوری اطلاعات و آموزش از راه دور به منظور جبران فرصت آموزشی از دست رفته و در نهایت ارتقای سطح دانش و مهارت ایرانیان خارج از کشور است.

علاقمندان به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وب‌سایت جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان به آدرس www.jdeiut.ir مراجعه نمایند.


نظر شما :