به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

چاپ سوم کتاب «جوشکاری ‌آلومینیوم و آلیاژهای ‌آن» وارد بازار نشر شد

۱۰ تیر ۱۴۰۳ | ۰۸:۴۳ کد : ۷۳۰۸۷ فرهنگی
تعداد بازدید:۱۲۲
چاپ سوم کتاب «جوشکاری‌ آلومینیوم و آلیاژهای ‌آن» در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منتشر شد.
چاپ سوم کتاب «جوشکاری ‌آلومینیوم و آلیاژهای ‌آن» وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، کتاب «جوشکاری ‌آلومینیوم و آلیاژهای ‌آن» تألیف جین ماترز و ترجمه دکتر مرتضی شمعانیان (استاد دانشکده مهندسی مواد دانشگاه صنعتی اصفهان) و مهندس عباد راستکردار، با شمارگان 500 نسخه، دارای 376 صفحه و 11 فصل، در قطع وزیری چاپ و راهی بازار کتاب شد.

کتاب جوشکاری ‌آلومینیوم و آلیاژهای ‌آن یک درک کلی از نکات لازم در مورد جوشکاری آلومینیوم و آلیاژهای آن ارائه می‌دهد و شامل مطالبی در زمینه متالوژی جوشکاری، انواع آلیاژهای آلومینیوم، آماده‌سازی برای جوشکاری، طراحی جوش، فرآیندهای جوشکاری رایج، دستورالعمل‌های جوشکاری و تائید جوشکار، عیوب جوش و کنترل کیفیت می‌باشد. مطالعه‌ی این کتاب به مهندسان جوشکاری، مهندسان ساخت و تولید، مدیران تولید، طراحان و ناظران کارگاه‌های مرتبط با صنعت ساخت قطعات آلومینیومی توصیه می‌شود.

چاپ سوم این کتاب در تابستان 1403 با قیمت 2 میلیون و 860 هزار ریال عرضه شد و علاقمندان می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتابفروشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس www.16Book.ir اقدام به خرید نمایند.

کلید واژه ها: چاپ کتاب


نظر شما :