به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

کارگاه "روش های اقناع سازی برای مشارکت در انتخابات" برگزار شد

۱۱ تیر ۱۴۰۳ | ۰۸:۴۸ کد : ۷۳۱۲۳ فرهنگی
تعداد بازدید:۷۹
کارگاه آموزشی "روش های اقناع سازی برای مشارکت در انتخابات" ویژه کارکنان دانشگاه صنعتی اصفهان در تالار هنر مجموعه شهید خرازی معاونت فرهنگی-اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.
کارگاه "روش های اقناع سازی برای مشارکت در انتخابات" برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان و مدیریت برنامه، بودجه و تشکیلات دانشگاه صنعتی اصفهان، یکشنبه 10 تیرماه، کارگاه آموزشی "روش های اقناع سازی برای مشارکت در انتخابات" ویژه کارکنان دانشگاه صنعتی اصفهان را در تالار هنر مجموعه شهید خرازی معاونت فرهنگی-اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار کرد.

در این کارگاه دکتر غلامرضا قجاوند مدیر گروه نیازسنجی و مطالعات فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به عنوان مدرس کارگاه ضمن ارائه تعریف از اقناع و متقاعدسازی، هدفگرایی، فرآیندی بودن و مخاطب محوری را به عنوان سه ویژگی کلیدی در موضوع اقناع نام برد و با ارائه مثال های مربوط به انتخابات به تحلیل آنها پرداخت.

وی در بخش دیگری از این کارگاه هدف های کلی اقناع را تبدیل فرد شدیداً مخالف به مخالف میانه رو، سپس فرد بی طرف و بعد تبدیل به موافق میانه رو و در نهایت تبدیل به "شدیداً موافق" دانست و تأکید کرد: ایجاد شک، کاهش مقاومت، تغییر موضع، تقویت موضع جدید و ایجاد رفتار که همان مشارکت در انتخابات است در این اهداف باید اجرایی شود.

قجاوند در بخش پایانی این کارگاه توجه جدی تفاوت های نسلی در اقناع و متقاعد سازی مخاطبان برای شرکت در انتخابات را مورد تأکید قرار داد و با بیان برخی از ویژگی های دهه هشتادی ها، به آموزش چند تکنیک اقناع سازی آنها برای شرکت در انتخابات پرداخت.

این کارگاه با پاسخ به سؤال حاضرین پایان یافت و نهایت تعدادی از شرکت کنندگان خواستار برگزاری این کارگاه به صورت تکمیلی شدند.


نظر شما :