برگزاری دومین دوره آموزش جامع تعمیر بردهای الکترونیکی و لوازم خانگی و اینورتر

۲۷ تیر ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۶ کد : ۷۳۵۵۸ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۶۵
دومین دوره آموزشی تعمیر بردهای الکترونیکی در مرکز آموزش شماره ۲ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
برگزاری دومین دوره آموزش جامع تعمیر بردهای الکترونیکی و لوازم خانگی و اینورتر

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، دوره آموزشی تعمیر بردهای الکترونیکی یک دوره آموزشی در زمینه شناخت مدارهای الکترونیکی، قطعات و اتصالات موجود در بردها و تعمیر آنها است.

زینب عباسی مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: با آموزش های ارائه شده در این دوره، افراد می توانند مشکلات و عیوب موجود در بردهای الکترونیکی را به سرعت تشخیص و برای برطرف کردن آن ها اقدام کنند.

وی افزود: فراگیران تحت نظارت مربی با انجام تمرین‌های عملی مهارت‌های تعمیر شامل تست و عیب‌یابی بردهای لوازم خانگی، تعویض و یا تعمیر قطعات معیوب را کسب می‌کنند.

عباسی عنوان کرد: با توجه به هزینه بالای خرید لوازم خانگی جدید، تمایل مردم به تعمیر و نگهداری لوازم موجود در منزل رو به افزایش است این موضوع تقاضای پایدار برای متخصصان تعمیر لوازم خانگی ایجاد خواهد نمود.

همچنین فراگیران پس از گذراندن این دوره آموزشی می‌توانند در انواع مشاغل مرتبط با حوزه الکترونیک اعم از لوازم خانگی، صنعتی، ارتباطات و کامپیوترها مشغول به کار شوند.

مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اضافه کرد: دومین گروه از این دوره آموزشی هفتم تیر 1403 در مرکز آموزش کامپیوتر و فنی مهندسی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد. این مرکز این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا این دوره را با اساتید برتر بیاموزید.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی، اصفهان، خیابان باهنر، خیابان علاقمندان، کوچه 10  مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و یا وبگاه www.jdeiut.ir مراجعه کنند، همچنین شماره تلفن ۳۳۳۷۸۵۲۵-۰۳۱ پاسخگوی سؤالات شماست.


نظر شما :