به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

دوره آموزشی مهارت های روابط عمومی و فن بیان ویژه نوجوانان برگزار شد

۳۰ تیر ۱۴۰۳ | ۰۸:۳۲ کد : ۷۳۵۸۰ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۴۸
دوره آموزشی مهارت‌های روابط عمومی و فن بیان ویژه نوجوانان به همت مرکز آموزش شماره ۲ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
دوره آموزشی مهارت های روابط عمومی و فن بیان ویژه نوجوانان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، دوره آموزشی مهارت‌های روابط عمومی و فن بیان ویژه نوجوانان به همت مرکز آموزش شماره ۲ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.

فن بیان مجموعه ای از مهارت های ارتباطی است که به افراد کمک می کند تا بتوانند به صورت مؤثر با دیگران ارتباط برقرار کنند و افکار خود را به خوبی منتقل کنند که این مهارت ها با تمرین و ممارست قابل یادگیری و بهبود هستند.

زینب عباسی مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: از اهداف برگزاری این دوره می‌توان به افزایش و تقویت اعتماد به نفس، بهبود مهارت‌های ارتباطی و آشنایی با تفکر انتقادی و حل مسأله اشاره نمود.

وی افزود: افزایش اعتماد به نفس و کاهش اضطراب، آشنایی با مهارت‌های ارتباطی مورد نیاز در محیط‌های تحصیلی و شغلی، بهبود مهارت‌های گوش دادن و تعامل با دیگران از مزایای گذراندن این دوره آموزشی است.

عباسی عنوان کرد: یادگیری فن بیان، به نوجوانان کمک می‌کند تا فرصت کشف و بروز شخصیت و استعدادهای خود را یافته و به طور قطع این مهارت‌ها در موفقیت تحصیلی و شغلی آینده آنها نقش مهمی خواهد داشت.

مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اضافه کرد: مرکز آموزش کامپیوتر و فنی مهندسی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا دوره آموزشی مهارت‌های روابط عمومی و فن بیان ویژه نوجوانان را با اساتید برتر بیاموزید.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی، اصفهان، خیابان باهنر، خیابان علاقمندان،کوچه10،  مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و یا وبگاه www.jdeiut.ir مراجعه کنند، همچنین شماره تلفن ۳۳۳۷۸۵۲۵-۰۳۱ پاسخگوی سوالات شماست.


نظر شما :