به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

دوره هفت مهارت ویژه نوجوانان برگزار شد

۳۱ تیر ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۷ کد : ۷۳۶۲۰ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۴۰
دوره هفت مهارت نوجوانان به همت مرکز آموزش شماره ۲ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
دوره هفت مهارت ویژه نوجوانان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، دوره هفت مهارت نوجوانان به همت مرکز آموزش شماره ۲ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.

دوره مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر شامل هفت مهارت اساسی مبانی ،ویندوز، اینترنت، ورد، اکسل، اکسس و پاورپوینت است که گذراندن آن برای موفقیت در دنیای دیجیتال و فناوری ضروری است.

زینب عباسی مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: با پیشرفت فناوری، مشاغل جدیدی در حوزه‌های مختلف فناوری ظهور خواهد نمود که آشنایی با این مهارت‌ها به نوجوانان کمک می‌کند تا در این مشاغل جدید موفق شوند.

وی افزود: این دوره مهارت‌های تکنولوژی نوجوانان را توسعه داده و به رشد حرفه‌ای آنها کمک خواهد نمود و همین موضوع ما را بر آن داشت که دوره هفت مهارت ویژه نوجوانان برای سنین 10 تا 15 سال را تدوین کرده و در حال حاضر سه گروه آموزشی در مرکز در حال اجرا است.

مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اضافه کرد: مرکز آموزش کامپیوتر و فنی مهندسی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا هفت مهارت کامپیوتر را با اساتید برتر بیاموزید.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی، اصفهان، خیابان باهنر، خیابان علاقمندان، کوچه 10،  مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و یا وبگاه www.jdeiut.ir مراجعه کنند، همچنین شماره تلفن 33358051-031 پاسخگوی سوالات شماست.


نظر شما :