به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

سه دوره آموزشی پایتون ویژه نوجوانان برگزار شد

۰۱ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۶ کد : ۷۳۶۶۱ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۴۸
سه دوره آموزشی پایتون ویژه نوجوانان در مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
سه دوره آموزشی پایتون ویژه نوجوانان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، سه دوره آموزشی پایتون نوجوانان در مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.

پایتون یک زبان برنامه‌نویسی است که برای کاربردهای مختلفی مانند توسعه وب، علم داده و هوش مصنوعی استفاده می‌شود. این زبان برنامه نویسی یک زبان قابل اطمینان و ساده است که برای شروع یادگیری بسیار مناسب است و به دلیل قابلیت‌هایی که دارد باعث شده است به عنوان یکی از ده زبان محبوب دنیا محسوب گردد.

زینب عباسی مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: پایتون به دلیل ویژگی های سادگی و خوانایی بالا، چند منظوره بودن، کتابخانه های گسترده و متن باز بودن به عنوان یک زبان برنامه نویسی پرکاربرد شناخته می شود.

وی افزود: برنامه نویسی پایتون به نوجوانان کمک می کند تا مهارت های تحلیلی و حل مسأله خود را بهبود بخشند که این مهارت ها برای موفقیت در آینده بسیار ارزشمند هستند.

عباسی عنوان کرد: سادگی و سطح بالا بودن زبان پایتون یادگیری را برای سنین پایین راحت تر خواهد نمود. با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی و نیاز به مهارت های برنامه نویسی، این زبان در آینده می تواند به عنوان یک مزیت رقابتی در بازار کار محسوب شود.

مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اضافه کرد: مرکز آموزش کامپیوتر و فنی مهندسی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا پایتون نوجوانان را با اساتید برتر بیاموزید.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی، اصفهان، خیابان باهنر، خیابان علاقمندان، کوچه 10، مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و یا وبگاه www.jdeiut.ir مراجعه کنند، همچنین شماره تلفن 33358051-031 پاسخگوی سؤالات شماست.


نظر شما :