برگزاری رویداد کسب و کار گیمیفیکیشن

۰۲ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۶ کد : ۷۳۷۱۶ عمومی تاپ خبر
تعداد بازدید:۳۹
برگزاری رویداد کسب و کار گیمیفیکیشن

 رویداد Kings of Gamification Challenges یا KGC 2024 با هدف توسعه کاربری ابزار گیمیفیکیشن در انتقال عمیق و ماندگار مفاهیم دانشی به کسب و کارها و عموم جامعه توسط معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.

این رویداد با هدف توسعه ابزار گیمیفیکیشن در انتقال عمیق و ماندگار مفاهیم دانشی، معرفی گیمیفیکیشن‌های موجود به مخاطبین و حمایت از ایده‌های نو در طراحی و توسعه گیمیفیکیشن و  محورهای فرعی این رویداد با هدف توسعه گیمیفیکیشن با استفاده از هوش مصنوعی، تبدیل گیمیفیکیشن به محصول، اختصاصی سازی گیمیفیکیشن برای مصرف کنندگان خاص، توسعه فرهنگ استفاده از گیمیفیکیشن در یادگیری، ایجاد مشارکت سازندگان بازی و طراحان گیمیفیکیشن، و آشنایی مخاطبان عمومی با گیمیفیکیشن برگزار شد.

این رویداد در سه بخش برگزار شد، بخش اول “چهار روز کارگاه آموزشی حضوری و آنلاین” که با مشارکت متخصصان و فعالان حوزه گیمیفیکیشن برگزار شد. بخش دوم رویداد ”ایده‌شوی گیمیفیکیشن“ که در این بخش، شرکت‌ها و استارتاپ‌ها ‌ایده‌های خود را در زمینه گیمیفیکیشن ارائه کردند. بخش سوم و پایانی از رویداد”مسابقه گیمیفیکیشن” که در آن تیم‌ها و شرکت‌ها با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های گیمیفیکیشن، به رقابت پرداخته و تلاش کردند تا بهترین راهکارها و تجربیات گیمیفیکیشن را ارائه دهند.

رویداد Kings of Gamification Challenges یک فرصت عالی برای کسب دانش، شبکه‌سازی و ارتباط با صنعت گیمیفیکیشن ایجاد کرد و  توانست زمینه‌ای برای تبلیغ و ارتقای برند شرکت یا محصولات و خدمات مربوطه فراهم کند.

کلید واژه ها: چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی


نظر شما :