به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

پنجمین دوره آموزشی تایپ ده انگشتی برگزار شد

۰۸ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۶ کد : ۷۳۸۶۴ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۵۱
دوره آموزشی تایپ ده انگشتی به همت مرکز آموزش شماره ۲ جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برگزار شد.
پنجمین دوره آموزشی  تایپ ده انگشتی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، زینب عباسی مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: تایپ ده انگشتی یک مهارت ارزشمند است که به افرادکمک می کند تا سرعت و دقت تایپ خود را افزایش و این امر باعث بهره‌وری بیشتر در کارهای روزانه، از جمله نوشتن ایمیل ها، گزارش ها و مقالات خواهد شد.

عباسی گفت: در بسیاری از مشاغل، توانایی تایپ سریع یک مهارت ضروری است که افراد با گذراندن این دوره، می توانند عملکرد شغلی خود را بهبود بخشیده و شانس ارتقای شغلی خود را افزایش دهند.

وی افزود: با گذراندن این دوره احتمال بروز خطاهای تایپی را کاهش خواهد داد و این امر به افرادکمک می کند تا ارتباطات نوشتاری خود را با دقت بیشتری انجام دهند.

عباسی عنوان کرد: مهارت های کسب شده در تایپ ده انگشتی می توانند به یادگیری سایر مهارت های کامپیوتری و تکنولوژیکی کمک کند و در نهایت به پیشرفت شغلی و شخصی افراد منجر خواهد شد.

مدیر مرکز شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اضافه کرد: مرکز آموزش کامپیوتر و فنی مهندسی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا دوره آموزشی تایپ ده انگشتی را با اساتید برتر بیاموزید.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی، اصفهان، خیابان ۵ رمضان، کوچه ۲۴، مرکز آموزش شماره ۲ جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و یا وبگاه www.jdeiut.ir مراجعه کنند، همچنین شماره تلفن ۳۳۳۷۸۵۲۵-۰۳۱ پاسخگوی سوالات شماست.


نظر شما :