به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

دوره ترمیک زبان اسپانیایی برگزار شد

۰۹ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۷:۳۵ کد : ۷۳۸۹۱ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۶۸
دوره ترمیک زبان اسپانیایی برای اولین بار درجهاددانشگاهی صنعتی اصفهان برگزار شد.
دوره ترمیک زبان اسپانیایی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، مژگان برزو مدیر مرکز شماره 4 جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: به دلیل رویکرد جوانان ونوجوانان به سمت زبان دوم، به خصوص اسپانیایی، متناسب با نیاز فراگیران دوره اسپانیایی با کتاب پریسما برای اولین بار در جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان برگزار شد.

برزو افزود: با توجه به اینکه حدود 500 میلیون نفر درسرتاسر جهان به زبان اسپانیایی صحبت می کنند این زبان به عنوان یک زبان جهانی شناخته شده است که فراگیران را به شبکه گسترده ای از مردم و فرهنگ های مختلف ارتباط می دهد. همچنین به عنوان یک فرصت شغلی، شرکت های بین المللی به دنبال افرادی هستند که بتوانند با دانستن این زبان ارتباط بین المللی را آسان کنند.

وی عنوان کرد: مطالعات متعدد نشان داده است که یادگیری زبان دوم مانند اسپانیایی، دارای مزایای شناختی بسیاری است. حتی یادگیری این زبان دری را به روی زبان های دیگر باز خواهد کرد.

مدیرمرکز شماره 4 جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان اضافه کرد: از دیگر مزایای این زبان توانایی درک فیلم های زبان اصلی بدون زیرنویس و سفر به کشورهای اسپانیایی زبان به عنوان توریست است.

وی در پایان گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اصفهان، خیابان توحید شمالی، جنب مجتمع فرهنگی فرشچیان، کوچه عدالت، مرکز تخصصی آموزش های کوتاه مدت شماره 4 جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان مراجعه نمایند یا با شماره تلفن 03136241907 تماس حاصل فرمایند.


نظر شما :