به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

دوره آنلاین CSCU برگزار شد

۱۵ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۲ کد : ۷۴۲۴۳ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۴۷
دوره آنلاین CSCU در به همت مرکز آموزش الکترونیک جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و شهرداری اصفهان با مشارکت ۶۶۰ مخاطب برگزار شد.
دوره آنلاین CSCU برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، ثناسادات عاملی مدیر مرکز آموزش الکترونیک جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهارکرد: این دوره به منظور ارتقای دانش و مهارت‌های کارکنان در زمینه الزامات امنیتی کاربر رایانه برگزار شد. اهمیت الزامات امنیتی کاربران کامپیوتر CSCU برای کارکنان این سازمان است که این دوره به ارتقای دانش و مهارت‌های آنها و در نهایت به ارائه خدمات بهتر به شهروندان اصفهانی کمک کند.

عاملی افزود: هدف اصلی دوره CSCU آموزش کاربران عادی و غیر فنی است تا بتوانند به طور مؤثر و ایمن از فناوری‌های اطلاعاتی و اینترنت استفاده کنند. این دوره به افراد کمک می‌کند تا خطرات سایبری را شناسایی کرده و از خود و اطلاعاتشان در برابر تهدیدات محافظت کنند.

وی ادامه داد: مدت زمان اجرای دوره الزامات امنیتی کاربران کامپیوتر، 3 ساعت و به صورت کاربردی است. مرکز آنلاین جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان متعهد به ارائه دوره‌های آموزشی با کیفیت بالا در زمینه‌های مختلف به فراگیران است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌های آموزشی مرکز آنلاین، به وب‌سایت www.jdeiut.ir مراجعه کنید.


نظر شما :