مرکز آنلاین، پیشرو در برگزاری دوره TTC زبان انگلیسی به صورت آنلاین-آفلاین

۱۵ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۶ کد : ۷۴۲۴۶ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۷۷
مرکز آنلاین جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان در اقدامی نوآورانه، برای اولین بار دوره TTC زبان انگلیسی را به صورت آنلاین-آفلاین برگزار کرد. این دوره با استقبال چشمگیر فراگیران از سراسر ایران و حتی ایرانیان مقیم خارج از کشور روبرو شد.
مرکز آنلاین، پیشرو در برگزاری دوره TTC زبان انگلیسی به صورت آنلاین-آفلاین


به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، ثنا سادات عاملی مدیر مرکز آنلاین جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان برای اولین بار دوره TTC زبان انگلیسی را به صورت آنلاین برگزار کرد. این دوره با استقبال بی‌نظیر فراگیران از سراسر ایران و حتی ایرانیان مقیم کشور ترکیه روبرو شد. این امر نشان‌دهنده تمایل روزافزون افراد به یادگیری زبان انگلیسی و تدریس آن به صورت آنلاین و همچنین کیفیت بالای دوره‌های آموزشی مرکز آنلاین جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان است.

عاملی افزود: دوره TTC زبان انگلیسی به مدت 40 ساعت برگزار می‌شود و در این روش تدریس به فراگیران، مهارت‌های طراحی فعالیت‌های آموزشی، مهارت‌های مدیریت کلاس درس و... آموزش داده می‌شود.

وی در خصوص مزایای این دوره می‌توان عنوان کرد: "دسترسی به محتوای دوره به صورت آفلاین"فراگیران می‌توانند پس از اتمام دوره، به محتوای آموزشی به صورت آفلاین دسترسی داشته باشند. "فرصت جذب در جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان" پس از اتمام دوره، فراگیران برتر می‌توانند در جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان جذب شوند.

مدیر مرکز آنلاین جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تشرح کردید: این مرکز به ارائه دوره‌های آموزشی با کیفیت بالا در زمینه‌های مختلف به تمامی مخاطبان عزیز است. دوره‌های آنلاین این مرکز فرصتی عالی برای افرادی است که به دنبال یادگیری در هر زمان و هر مکان هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌های آموزشی مرکز آنلاین، به وب‌سایت www.jdeiut.ir مراجعه کنید.


نظر شما :