به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

دوره جامع تولید محتوا با موبایل برگزار شد

۱۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۵۳ کد : ۷۴۳۴۱ آموزش و کارآفرینی
تعداد بازدید:۶۲
به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان دوره جامع تولید محتوا با موبایل برگزار شد.
دوره جامع تولید محتوا با موبایل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان دوره جامع تولید محتوا با موبایل را برگزار کرد.

ندا معین مدیر مرکز آموزش شماره 4 جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: از آنجایی که موبایل اهمیت زیادی در جامعه امروز دارد و افراد اوقات زیادی را با آن سپری می کنند، تولید محتوا با موبایل یکی از جذاب ترین موضوعات و در عین حال یکی از مؤثرترین روشهایی است که یک فرد یا کسب و کار می تواند با بهره مندی از آن محتوا گیرا و مؤثر تولید نماید و نهایتاً به کسب درآمد بپردازد.

معین افزود: یکی از مزایای این دوره که احتیاج به پیشنیاز قبلی ندارد این است که فراگیران در هر مکان و زمان و حتی در زمان اوقات فراغت خود می توانند به تولید محتوا بپردازند.

وی ادامه داد: دوره جامع تولید محتوا با موبایل در حقیقت شامل دوره عکاسی با موبایل، فیلم برداری با موبایل و تدوین با موبایل است که برای تدوین فیلم ها، نرم افزار حرفه ای CAPCUT آموزش داده می شود.

مدیر مرکز آموزش شماره 4 جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان گفت: فراگیران در پایان این دوره با تسلط بر تکنیک های فیلمبرداری با موبایل، و با استفاده از نرم افزار CAP CUT، به خلق محتوای جذاب پرداخته، با ایده های خلاقانه آن را منحصر به فرد کرده و سپس در پلتفرم های شبکه های اجتماعی آنها را پخش می کنند.


نظر شما :