به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان:

چاپ اول کتاب «فاجعه انسداد راه در زلزله تهران» وارد بازار نشر شد

۲۷ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۲۰ کد : ۷۴۷۹۰ فرهنگی
تعداد بازدید:۹۰
چاپ اول کتاب «فاجعه انسداد راه در زلزله تهران (به همراه شبیه‌سازی)» در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منتشر شد.
چاپ اول کتاب «فاجعه انسداد راه در زلزله تهران» وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، کتاب «فاجعه انسداد راه در زلزله تهران (به همراه شبیه‌سازی)» تألیف عرفان کاوه آملی، با شمارگان 500 نسخه، دارای 109 صفحه، در چهارفصل، در قطع وزیری، چاپ و راهی بازار کتاب شد.

این کتاب با ارائه رویکردی تخصصی در رشته مهندسی عمران و مدیریت بحران، متخصصان و پژوهشگران این حوزه را برای تصمیم‌گیری‌ها، مدل‌سازی‌ها و اقدامات مورد نیاز برای فاجعه ملی زلزله تهران آماده می‌کند. هدف از این نگارش، ارائه‌ی راهکارهای عملی و تخصصی برای مواجهه با چنین شرایطی است. امید است که این کتاب نه‌تنها به عنوان یک منبع علمی برای دانشجویان و پژوهشگران مورد استفاده قرار گیرد، بلکه بتواند برای مسئولین و تصمیم‌گیران در سطوح مختلف، ازجمله شهرداری، سازمان‌های امدادی و نهادهای دولتی، به عنوان یک راهنمای عملیاتی عمل کند.

چاپ اول این کتاب در تابستان 1403 با قیمت 820 هزار ریال عرضه شد و علاقمندان می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتابفروشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس www.16Book.ir اقدام به خرید نمایند.

کلید واژه ها: چاپ کتاب


نظر شما :