بازدید پژوهشگران جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان از شرکت شهد زاگرس جهان

۳۱ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۸ کد : ۷۴۹۱۳ پژوهشی
تعداد بازدید:۵۵
اعضای هیأت علمی گروه پژوهشی فرآوری پسماند و ضایعات کشاورزی از خط تولید شرکت شهد زاگرس جهان بین با برند به مالت در شهرکرد بازدید کردند و طی جلسه ای با مدیر و کارشناسان فنی آن مجموعه، به ارائه توانمندی های جهاد دانشگاهی پرداختند.
بازدید پژوهشگران جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان از شرکت شهد زاگرس جهان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، اعضای هیأت علمی گروه پژوهشی فرآوری پسماند و ضایعات کشاورزی از خط تولید شرکت شهد زاگرس جهان بین با برند به مالت در شهرکرد بازدید کردند و طی جلسه ای با مدیر و کارشناسان فنی آن مجموعه، به ارائه توانمندی های جهاد دانشگاهی پرداختند.

همچنین، مشکلات و نیاز های پژوهشی آن صنعت توسط مدیر و کارشناسان آن مجموعه بیان گردید و بر روی راه حل ها و انجام آزمون های اولیه تبادل نظر گردید.

دکتر حامد صابریان مدیر گروه پژوهشی فرآوری پسماند و ضایعات کشاورزی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان اظهار کرد: هدف از انجام این بازدید علمی، شناسایی و احصاء مشکلات و نیازهای صنایع برای جهت دهی پژوهش های کاربردی و همچنین ایجاد ارزش افزوده از ضایعات و پسماند کم ارزش است.

گفتنی است که برند به‌مالت، یکی از بزرگترین و پیشرفته‌ترین واحدهای تولیدکننده جو جوانه‌زده (مالت جو)، گندم جوانه‌زده، فرآورده‌های آن و آرد جو در خاورمیانه است. "به‌مالت" به صورت تخصصی بر روی این دانه‌های جوانه‌زده ارزشمند کار کرده و نتیجه این تحقیقات گسترده و ارزشمند، معرفی شدن "به‌مالت" به عنوان شرکت دانش بنیان و کسب مقام اول بومی‌سازی صنعت مالت‌سازی است.


نظر شما :